Elektrische ramen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2013 22:26 #1097243
door V700 register
Elektrische ramen... is gemaakt door V700 register
Hej!
Ik heb vandaag op een sloperij in de buurt (waar trouwens nog +- 10 740,940,960's staan), uit een Amerikaans uitgevoerde 745 een set elektrische ramen + spiegels gekocht die ik wil inbouwen in mijn eigen 745, alleen...mijn auto is van dec. 86 en de sloper van eind 87...oftewel, ik heb 'ronde' stekkers in mijn Volvo en de ramen en spiegels uit de sloper zijn dus met de vierkante stekkers. Ik heb bijna alle bekabeling, alleen het gedeelte achter het dash niet. Ga ik een van deze dagen nog even ophalen...
Is dit alles compleet over te zetten? En wie heeft hier ervaring mee?
Er is trouwens niks voorbereid op de ramen, elektrische spiegels had ik al (dus die bedrading is er) maar werkten niet. Oftewel nog behoorlijke inbouw-klus..
Ik heb vandaag op een sloperij in de buurt (waar trouwens nog +- 10 740,940,960's staan), uit een Amerikaans uitgevoerde 745 een set elektrische ramen + spiegels gekocht die ik wil inbouwen in mijn eigen 745, alleen...mijn auto is van dec. 86 en de sloper van eind 87...oftewel, ik heb 'ronde' stekkers in mijn Volvo en de ramen en spiegels uit de sloper zijn dus met de vierkante stekkers. Ik heb bijna alle bekabeling, alleen het gedeelte achter het dash niet. Ga ik een van deze dagen nog even ophalen...
Is dit alles compleet over te zetten? En wie heeft hier ervaring mee?
Er is trouwens niks voorbereid op de ramen, elektrische spiegels had ik al (dus die bedrading is er) maar werkten niet. Oftewel nog behoorlijke inbouw-klus..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2013 23:47 #1384935
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Inbouwhandleiding
Hallo Björn
Ik heb een inbouwhandleiding voor elektrische bedienden ramen voor modeljaren vanaf 1988. Heb je daar iets aan?
groetjes
Mathy
Ik heb een inbouwhandleiding voor elektrische bedienden ramen voor modeljaren vanaf 1988. Heb je daar iets aan?
groetjes
Mathy
- Koen Wiegink
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-04-2013 11:53 #1384950
door Koen Wiegink
Beantwoord door Koen Wiegink in topic bjorn,
met mijn 744 1989
bjorn,
met mijn 744 1989 heb ik het zelfde gedaan. de mijne had vierkante stekkers en de sloper 1985 ronde stekkers.
mijn 744 uit 1989 had geen kabelboom voor ramen en spiegels.
wat ik heb gedaan:
ik heb uit mijn sloper 744 1985 de gehele kabelboom naar de deuren eruit gehaald.
daar zit dus ook de CV, speakers, rode waarschuwingslampen in deur etc. op
ik heb de kabel letterlijk helemaal gestript totdat ik alleen het ramen en spiegel deel overhield. deze was een stuk overzichtelijker en zo in de auto te leggen. plug en play.
met een beetje logisch verstand en handigheid kom je een heel eind
groetjes koen
met mijn 744 1989 heb ik het zelfde gedaan. de mijne had vierkante stekkers en de sloper 1985 ronde stekkers.
mijn 744 uit 1989 had geen kabelboom voor ramen en spiegels.
wat ik heb gedaan:
ik heb uit mijn sloper 744 1985 de gehele kabelboom naar de deuren eruit gehaald.
daar zit dus ook de CV, speakers, rode waarschuwingslampen in deur etc. op
ik heb de kabel letterlijk helemaal gestript totdat ik alleen het ramen en spiegel deel overhield. deze was een stuk overzichtelijker en zo in de auto te leggen. plug en play.
met een beetje logisch verstand en handigheid kom je een heel eind
groetjes koen
Moderators: Jerry Stam