verlichting voor en achter vs draaischakelaar volvo 940 estate
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
16-02-2013 11:44 #1096542
door René Minnebo (GAST)
verlichting voor en achter vs draaischakelaar volvo 940 estate is gemaakt door René Minnebo (GAST)
Mensen,
ik ben een leek op het gebeid van de 940 dus ik heb ff hulp nodig bij het volgende. Gisteravond start ik de 940 en het viel me gelijk op dat de verlichting (stads en dimlicht) aanging toen de motor draaide. De draaischakelaar stond op 0. Motor uitgezet en lampen gingen uit. Schakelaar op stadslicht gezet en de stadslichten gaan aan, ik start de motor en ze blijven aan en de dimlichten blijven uit, draai je de schakelaar door dan gaan de dimlichten aan zet je de motor uit dan gaan de lichten ook weer uit. Zet je de motor aan gaan ook de stads en dimlichten aan.
Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben.
Gr Rene
ik ben een leek op het gebeid van de 940 dus ik heb ff hulp nodig bij het volgende. Gisteravond start ik de 940 en het viel me gelijk op dat de verlichting (stads en dimlicht) aanging toen de motor draaide. De draaischakelaar stond op 0. Motor uitgezet en lampen gingen uit. Schakelaar op stadslicht gezet en de stadslichten gaan aan, ik start de motor en ze blijven aan en de dimlichten blijven uit, draai je de schakelaar door dan gaan de dimlichten aan zet je de motor uit dan gaan de lichten ook weer uit. Zet je de motor aan gaan ook de stads en dimlichten aan.
Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben.
Gr Rene
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2013 11:59 #1381146
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Hoort zo
Zoek maar even op zekering 25 geloof ik.
Maar wat je beschrijft is hoe het standaard werkt
Maar wat je beschrijft is hoe het standaard werkt
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2013 12:17 #1381147
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Ja?
Ja?
Zo hoort het ook te werken, is de originele en standaard manier.
Bij sommige wagens kan je het wijzigen door zekering 25 te verwijderen, bij andere kan je een andere lichtschakelaar plaatsen.
Groeten,
Gerben
Zo hoort het ook te werken, is de originele en standaard manier.
Bij sommige wagens kan je het wijzigen door zekering 25 te verwijderen, bij andere kan je een andere lichtschakelaar plaatsen.
Groeten,
Gerben
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-02-2013 16:19 #1381303
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic hoort dus zo
Dus het hoort zo, dan weet ik dat ook weer. Ik dacht dat er geknoeid was.
Moderators: Jerry Stam