buiten temp sensor
- John den Turck (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
20-01-2013 19:00 #1096230
door John den Turck (GAST)
buiten temp sensor is gemaakt door John den Turck (GAST)
Beste forumleden,
aangezien het zoek mechanisme niet meer werkt even een vraag die zeker ale eens eerder is gesteld.
Ik heb een butentemperatuur setje ( display en sensor) gekocht alleen wil ik graag weten waar precies de buitensensor op mijn 740 geplaatst moet worden.
Heb al gegoogeld en kom daart de locatie onder de voorbumper tegen maar kan iemand mij aangeven waar die percies gemonteerd moet worden?
Ik vermoed dat de plaats van invloed is op de meeting ivm de rijwind.
Hoor graag jullie reacties.
grt, John
aangezien het zoek mechanisme niet meer werkt even een vraag die zeker ale eens eerder is gesteld.
Ik heb een butentemperatuur setje ( display en sensor) gekocht alleen wil ik graag weten waar precies de buitensensor op mijn 740 geplaatst moet worden.
Heb al gegoogeld en kom daart de locatie onder de voorbumper tegen maar kan iemand mij aangeven waar die percies gemonteerd moet worden?
Ik vermoed dat de plaats van invloed is op de meeting ivm de rijwind.
Hoor graag jullie reacties.
grt, John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-01-2013 19:17 #1378950
door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Rijwind doet alleen iets met gevoel
Standaard zit de sensor in je voorbumper onderin links.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-01-2013 19:32 #1378953
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hij zit bij
mij, maar ik heb een 940 aan de voorkant. Onder de claxon zit een extra draad met een stekker vastgemaakt met een tripe. daarachter als je goed kijkt zit een gaatje waar de sensor inkan, De sensor kon ik er zo inklikken en vastzetten met de stekker.
In het dashboard zit aan de kabelboom een extra stekker, linksonderin zit een plastic afdekplaatje, dat schroef je eruit en plop je de meter in en vast zetten met schroefjes en stekker en zou het moeten doen.
Maar ik weet niet of dat allemaal hetzelfde is bij een 740...
succes.
Jasper....
In het dashboard zit aan de kabelboom een extra stekker, linksonderin zit een plastic afdekplaatje, dat schroef je eruit en plop je de meter in en vast zetten met schroefjes en stekker en zou het moeten doen.
Maar ik weet niet of dat allemaal hetzelfde is bij een 740...
succes.
Jasper....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-01-2013 23:48 #1378984
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Anders
Hallo Volvisti
Bij de 740 is dat anders. Pas vanaf modeljaar 1993 (meen ik) zit dat gaatje er en ligt ook de bedrading al.
groetjes
Mathy
Bij de 740 is dat anders. Pas vanaf modeljaar 1993 (meen ik) zit dat gaatje er en ligt ook de bedrading al.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam