Ruitesproeier achterruit Volvo V90 vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2012 16:29 #1095834
door V700 register
Ruitesproeier achterruit Volvo V90 vervangen is gemaakt door V700 register
De ruitesproeier van de achterruit van mijn V90 is er mee gestopt. Ik zag al een eerder draadje van EDC die een soortgelijk probleem had met zijn 960... Heb de slang op meerdere plaatsen losgemaakt, geen verstopping, en het pompje maakt geen geluid... Vrees dus dat dit het probleem is. Het reservoir zit onder het luchtfilterhuis. Dus voordat ik er bij kan zal deze verwijdert moeten worden. Heeft iemand tips? Het geheel zit vast op rubberen voetjes en ik wil de boel niet slopen. Alvast bedankt voor alle info. Groet, André
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2012 17:56 #1376314
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Even zoeken
Er staat vrij veel over op het forum. <a href="/node/42198" target="_blank">Hier </a>bijvoorbeeld, of <a href="/node/35667" target="_blank">hier</a>.
Ik heb zelf deze storing ooit gerepareerd met een klap van de hamer op de achterruitsproeierpomp. Heeft het daarna twee jaar gewerkt. Moet nu óf weer een klap geven, of echt een nieuwe pomp kopen.
Ik heb zelf deze storing ooit gerepareerd met een klap van de hamer op de achterruitsproeierpomp. Heeft het daarna twee jaar gewerkt. Moet nu óf weer een klap geven, of echt een nieuwe pomp kopen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-12-2012 00:42 #1376360
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, ik had de aangegeven
Ja, ik had de aangegeven linkjes al gevonden... De Amerikaanse optie (klap op de popmp) al gevonden, maar het gaat mij nu om de pomp te vervangen. Hoe haal ik het luchtfilter van zijn lichtplaats af? Anders lukt het echt niet om bij de pomp te komen.
Groet,
André
Groet,
André
Moderators: Jerry Stam