Achterruitverwarming 740 kaduuk: wat zijn de opties?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2012 20:39 #1095143
door V700 register
Achterruitverwarming 740 kaduuk: wat zijn de opties? is gemaakt door V700 register
Zoals jullie wellicht al hebben vernomen werkt mijn achterruitverwarming niet. Op het begin van alle draden staat netjes stroom, maar ook is bij bijna alle draden 1 of meerdere draadbreuken te zien. Wat zijn de manier om dit op te lossen?Uiteraard is het vinden van een nieuwe achterruit een optie. Ik heb al een advertentie geplaatst, maar nog geen reactie gehad. En op het internet kan ik er ook geen enkele vinden. Ik weet ook dat er reperatie setjes zijn om de draden te herstellen, maar met zoveel breuken als in mijn raam vraag ik me af of dat wel zin heeft. Zie ik nog iets over het hoofd? (het betreft een '84 740 sedan). Voor de winter is het toch wel fijn te hebben..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2012 20:41 #1371542
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic zilversoldeer
heb ik al eens laten doen bij de dealer. Zelf een potje kopen is nl erg duur.
Misschien bv. Autorima bellen voor een goede gebruikte?
Misschien bv. Autorima bellen voor een goede gebruikte?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2012 22:53 #1371552
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Repareren?
Je zou eens een reparatiesetje kunnen proberen (<a href="
www.frostfighter.com/prt2100.htm
" target="_blank">klik). Op het moment werken bij mij ook één of twee draadjes niet, als het erger wordt ga ik wellicht zo'n setje bestellen. Dichter bij huis nog nooit gezien, maar ze leveren ook overzee (zie ook > dit < topic).
Maar als bijna alle draadjes beschadigd zijn kun je misschien toch beter voor een 'nieuw' achterraam gaan.
Maar als bijna alle draadjes beschadigd zijn kun je misschien toch beter voor een 'nieuw' achterraam gaan.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2012 09:03 #1371554
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Liggen
Ik heb het kitje nog liggen.
De 2 tubes van de 2 componenten zien er nog goed uit, de inhoud is nog vloeibaar.
Alleen, het is voor het vastlijmen van de aansluitingen en niet voor het repareren van de draadjes op het glas. Dus ik weet niet of je er wat aan hebt.
Piet
De 2 tubes van de 2 componenten zien er nog goed uit, de inhoud is nog vloeibaar.
Alleen, het is voor het vastlijmen van de aansluitingen en niet voor het repareren van de draadjes op het glas. Dus ik weet niet of je er wat aan hebt.
Piet
Moderators: Jerry Stam