Startblokkering weigert in zuid duitsland, afgesleept!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2012 23:58 #1370455 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nadeel
D'r zit toch wel één groot nadeel aan de Apple's,
Als je er één hebt wil je er meer............

Na de iMac heb ik nu ook een iPad, een Apple TV.
De wens is er voor de iPhone (5)
Maar met die bergleeuw en Airplay is het wel heel erg leuk in de huiskamer..........

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2012 23:10 #1370545 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Back to topic om de uitkomst prijs te geven.
Hoi,
Ik wilde even laten weten dat ik door een snelle reactie via PB het probleem heb kunnen oplossen.
Vanochtend vroeg richting garage in Jachenau gereden en daar stond die te wachten in de regen.
Na me gemeld te hebben bij de receptie kreeg ik te horen dat ze de hele ochtend afspraken hadden en dat ze vanmiddag wel tijd hadden.
Door het PBtje wist ik wat te doen en heb voorgesteld om dat even zelf te controleren of daarmee het startprobleem werd opgelost en dat vond de betreffende receptionist helemaal goed. Daarbij kreeg ik nog de vraag of ik binnen wilde staan en of ik gereedschap van hen nodig had, want dat kon allemaal. Wat een service!
Na de handeling uitgevoerd te hebben startte die na 2x rondgaan en hij had er weer zin in.
Bij de receptionist gemeld dat het opgelost was en hij wenste mij met een handdruk een goede reis naar huis.
De reis naar huis heeft die weer op zijn sloffen gedaan. Wat een zalige reisbak is het toch.
Jongens bedankt voor jullie adviezen. Zo'n forum is goud waard.
Mochten iemand ooit een Volvo servicepunt in Zuid Duitsland nodig hebben, ga naar Jachenau bij Bad Tölz en je wordt als een koning behandeld.
Nu is het tijd om de tas uit te pakken.
Michiel

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2012 23:41 #1370547 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic hoezo off topic...?
Michiel vraagt hier op het forum een oplossing voor een toch best wel ingrijpende "uitdaging". Vervolgens stuurt Piet 22 een (waarschijnlijk oplossende) p.b. Daarna volgen er een hele reeks appels  "communicatieoplossingen", en Michiel heeft het vervolgens zelf in Zuid Duitsland opgelost, terwijl hij de beleefdheid heeft iedereen ook nog iedereen te bedanken voor de "bijdrage...." .... . Het moet niet gekker worden... Over "off topic" gesproken...
Niet te geloven... .

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC