Volvo audio
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2012 14:18 #1093632
door V700 register
Volvo audio is gemaakt door V700 register
Dames, heren,
Momenteel heb ik een goedkoop ogende sony cd speler in mijn 940 zitten.
Zou graag terug naar origineel willen.
Is er een originele Volvo audioset inclusief CD speler voor de 940, of zit ik automatisch aan cd wisselaar vast?
Is dit spul (bijv. CR-906, die volgens instructieboekje in de auto gezeten zou hebben) makkelijk verkrijgbaar? zo ja, wat magt kosten?
Groet,
Gert
Momenteel heb ik een goedkoop ogende sony cd speler in mijn 940 zitten.
Zou graag terug naar origineel willen.
Is er een originele Volvo audioset inclusief CD speler voor de 940, of zit ik automatisch aan cd wisselaar vast?
Is dit spul (bijv. CR-906, die volgens instructieboekje in de auto gezeten zou hebben) makkelijk verkrijgbaar? zo ja, wat magt kosten?
Groet,
Gert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2012 14:24 #1363374
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er bestaat ook een ct.-906
Er bestaat ook een ct.-906 dat is er een met ingebouwde cd speler. Je ziet ze wel eens voorbij komen, meestal in antraciet, in het zwart zijn ze zeldzaam.
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2012 15:15 #1363375
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Ja
er zijn mogelijkheden. Leukste combi is de CT-906 met de 6 cd wisselaar. de CT-906 is alleen lastig te vinden tweedehands en als je al eentje vindt zijn ze meestal prijzig (voor tweedehands...) Anders komt er regelmatig wel eentje voorbij op ebay, moet dan wel van wat verder weg komen.
Check: www.volvo700vereniging.nl/node/13851
als je het helemaal leuk wilt maken kun je meteen een upgrade doen naar betere Volvo luidsprekers, hier zijn ook verschillende soorten in. Die standaard 1-weg flubber dingen vind ik maar niks. Je herkent de betere series aan de dikkere magneet en echte tweeter die erop zit.
Groeten, Chris
Check: www.volvo700vereniging.nl/node/13851
als je het helemaal leuk wilt maken kun je meteen een upgrade doen naar betere Volvo luidsprekers, hier zijn ook verschillende soorten in. Die standaard 1-weg flubber dingen vind ik maar niks. Je herkent de betere series aan de dikkere magneet en echte tweeter die erop zit.
Groeten, Chris
Moderators: Jerry Stam