Alarm Guard 1 de-activeren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2012 23:08 #1093610
door V700 register
Alarm Guard 1 de-activeren is gemaakt door V700 register
In mijn zilveren 940 uit 1991 zit een guard 1 alarm. werkt op zich prima maar wil het uitschakelen. Het alarm maakt mij niet zoveel uit maar ik ben altijd benauwd voor startblokkeringen......
Nu zit er een sleuteltje bij die in een slotje op de sirene past. Kan ik hier het systeem definitief mee uitschakelen ? Of is het beter om de werkplaats modus te activeren (gelezen in het PDFje wat hier op de site staat) ? Maar dan werkt de cv niet meer op de ab.... En dat vind ik wel prettig.
Alvast bedankt.
Groet Paul
Nu zit er een sleuteltje bij die in een slotje op de sirene past. Kan ik hier het systeem definitief mee uitschakelen ? Of is het beter om de werkplaats modus te activeren (gelezen in het PDFje wat hier op de site staat) ? Maar dan werkt de cv niet meer op de ab.... En dat vind ik wel prettig.
Alvast bedankt.
Groet Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2012 23:31 #1363262
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sleutel = hoorn
Hoi Paul,
Het sleuteltje van de alarmhoorn zet alleen de alarmhoorn in onderhoudsstand en doet verder niets met het complete alarm. Staat er in die handleiding niet iets over hoe je de functies kunt uitschakelen? Alle functies uit = alarm uit maar wel CV?
Morgen eens in de handleiding zoeken.
Als je de hoorn + sleuteltje overigens helemaal niet meer wilt, hou ik me aanbevolen
Het sleuteltje van de alarmhoorn zet alleen de alarmhoorn in onderhoudsstand en doet verder niets met het complete alarm. Staat er in die handleiding niet iets over hoe je de functies kunt uitschakelen? Alle functies uit = alarm uit maar wel CV?
Morgen eens in de handleiding zoeken.
Als je de hoorn + sleuteltje overigens helemaal niet meer wilt, hou ik me aanbevolen

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2012 18:07 #1363325
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je Andre maar de toeter
Dank je Andre maar de toeter moet blijven zitten anders storing in het systeem -
Zet hem wel in ouderhoudsstand..... Dan blijft hij uit.
Groet Paul

Zet hem wel in ouderhoudsstand..... Dan blijft hij uit.
Groet Paul
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2012 23:50 #1363363
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bypass
Hallo Paul
Waarom omzeil je die startonderbreker dan niet? Dan heb je alle voordelen van een alarm, maar niet de nadelen van een startonderbreker.
groetjes
Mathy
Waarom omzeil je die startonderbreker dan niet? Dan heb je alle voordelen van een alarm, maar niet de nadelen van een startonderbreker.
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2012 01:35 #1363364
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Zilveren 940
Als tie van echt Zilver is...........zou ik m'n alarm niet uitschakelen.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2012 16:58 #1363379
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Haha Andre was hij maar
Haha Andre was hij maar zilver.
@mathy kan jij mij vertellen hoe dat moet ? Ben niet zo thuis in draadjes.....
Groet Paul
@mathy kan jij mij vertellen hoe dat moet ? Ben niet zo thuis in draadjes.....
Groet Paul
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2012 18:13 #1363382
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Onderbroken
Hallo Paul
Hoe het precies moet, kan ik je niet vertellen. Is ook niet echt verstandig. Maar er wordt ergens een draadje onderbroken (naar de startmotor?). Als je die onderbreking herstelt of omzeilt met een draadbrug (zelfde dikte als de onderbroken draad) is de startonderbreker buiten spel gezet.
groetjes
Mathy
Hoe het precies moet, kan ik je niet vertellen. Is ook niet echt verstandig. Maar er wordt ergens een draadje onderbroken (naar de startmotor?). Als je die onderbreking herstelt of omzeilt met een draadbrug (zelfde dikte als de onderbroken draad) is de startonderbreker buiten spel gezet.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam