SRS resetten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 16:43 #1092993
door V700 register
SRS resetten is gemaakt door V700 register
Het schijnt toch dat foutcode's in het SRS systeem op een bepaalde manier gewist moeten worden anders dan de accu los te gooien voor een x aantal uren...
Wie kan mij exact vertellen hoe dit moet?
Wie kan mij exact vertellen hoe dit moet?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 22:09 #1359236
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wie o wie...
wie o wie...
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 22:41 #1359241
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic uitleesapparatuur
Ik ben niet helemaal bekend met de 960 en weet dus niet zeker in hoeverre de vergelijking met 940 hier opgaat. Heb dit zelf ook nog niet bij de hand gehad.
Even googlen op SRS light reset volvo 940, levert op dat je het LED uitleesstekkertje nodig hebt in de motorruimte. Google zelf anders even, er zijn genoeg hits die je kunt napluizen. Het is maar net welke je het duidelijkste vind.
Het kan ook zijn dat jouw 964 al een OBDII stekker heeft, dan heb je een uitleesapparaat voor de 940/960 nodig met een OBD stekker. (dus niet een OBD uitlezer... OBD stekker zit er dan wel, maar systeem is niet OBDII)
Pb Baseman anders even, dikke kans dat hij je kan helpen hiermee.
Wat wel duidelijk is, is dat accu los niet werkt om de SRS foutcode te resetten.
Succes,
Chris
Even googlen op SRS light reset volvo 940, levert op dat je het LED uitleesstekkertje nodig hebt in de motorruimte. Google zelf anders even, er zijn genoeg hits die je kunt napluizen. Het is maar net welke je het duidelijkste vind.
Het kan ook zijn dat jouw 964 al een OBDII stekker heeft, dan heb je een uitleesapparaat voor de 940/960 nodig met een OBD stekker. (dus niet een OBD uitlezer... OBD stekker zit er dan wel, maar systeem is niet OBDII)
Pb Baseman anders even, dikke kans dat hij je kan helpen hiermee.
Wat wel duidelijk is, is dat accu los niet werkt om de SRS foutcode te resetten.
Succes,
Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2012 06:24 #1359266
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt voor je reactie.
Heb
Bedankt voor je reactie.
Heb Bas al een PB gestuurd paar dagen terug.
Mijn 960 heeft geen stekker alleen een pigtail uitleesmogelijkheid, hoe dat werkt weet ik wel evenals een normale reset.
Schijnt bij SRS toch weer anders te zijn....
Heb Bas al een PB gestuurd paar dagen terug.
Mijn 960 heeft geen stekker alleen een pigtail uitleesmogelijkheid, hoe dat werkt weet ik wel evenals een normale reset.
Schijnt bij SRS toch weer anders te zijn....
Moderators: Jerry Stam