Relais kast 740 eruit halen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2012 20:26 #1092509
door V700 register
Relais kast 740 eruit halen is gemaakt door V700 register
Ik lees op dit forum meerdere berichten over plotseling uitvallende motor, ook al rij je 140 op de snelweg. exact mijn prbleem. Ik rij een Volvo 740 GLE uit 1986, net uit Zweden gekomen. Nou wil ik dus de benszine pomp relais checken, evt doorsolderen, maar hoe krijg je die kast ooit achter die asbak vandaan??? Ik bedoel, krijg de asbak wel eruit, en zie dan de zekeringen en aantal relais, maar kan er zo nooit bij. Wie o wie, hoe doe je dat??
Nicolai
Nicolai
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2012 20:29 #1356344
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vakje
Vakje boven de asbak verwijderen. Sigaren aansteker eruit, plaatje dat er om heen zit eraf wippen, schroefje(s) los en vakje eruit draaien. Relais, als het er zit, moet er dan wel uit kunnen. De relais zijn in de tray gestoken, de hele tray hoeft er dus niet uit. Een zweedse GLE heeft hoogstwaarschijnlijk een B230E met K-jetronic. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het brandstofrelais dan op een andere plaats zit.
- christina de haan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2012 20:30 #1356345
door christina de haan
Beantwoord door christina de haan in topic er
zit een lipje aan de linkerkant van de zekering-kast die buig je naar links
dan kun je het geheel iets omhoog tillen en naar voren trekken,denk wel om de kabelboom
gr christina
dan kun je het geheel iets omhoog tillen en naar voren trekken,denk wel om de kabelboom
gr christina
Moderators: Jerry Stam