achterlichten OPGELOST
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij het controleren van mijn achterlichten omdat ik nieuwe bodys's had ingezet viel mij het volgende op.
Als ik rem gaan de onderste lichten aan de zelfde lamp als mijn gewone verlichting.
Als ik mijn mistlichten aan doe gaan de zelfde licht aan die bij mijn remlichten ook aan gaan.
Er is dus geen verschil tussen mijn remlichten en mijn mist lichten.
Dus als ik mijn mistlichten aan heb wordt er niet gezien dat ik rem want die lichten branden al.
Mijn mistlichten gaan helemaal niet branden.
Ik kan geen stekker hebben verwisseld want dat zou gezien het probleem niets uitmaken.
Rara hoe kan dit, het schijnt dus altijd fout te zijn geweest.
Er komt op de draden voor mijn mistlichten geen spanning.
John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat lijkt me al de helft van de oplossing.johnvang schreef : Er komt op de draden voor mijn mistlichten geen spanning.
Ik denk dat je de kabel van de mislichten van achter naar voor door zou moeten moeten (in die richting) om te kijken waar ze voorin uitkomen. Dat dan met de mistlampschakelaar verbinden. Eventueel de aderkleuren met de schema's vergelijken om wel bij de originele situatie ten komen/blijven en de boel niet verder alternatief aan te sluiten.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
John
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus als ik met mistlichten rij dan zien ze niet dat ik rem want die lichten branden al.
John
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
John
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij is dat een kwestie van de juiste draad aansluiten. Toen ik mijn 945 (MJ 1991) kocht, deed ook maar één mistlamp het. Het stekkertje hing er ingetapet naast. Dat euvel heb ik dus verholpen, nu doen beide mistlampen het.henk 940LPT schreef : ... of omdat hij twee mistachterlichten wilde hebben ???
groetjes
Mathy
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Maar check voor de zekerheid ook goed de massa verbindingen, ik heb ook wel rare dingen meegemaakt met een losse massa, dan heb je ook zomaar een kerstboom verlichting achterin......verkeerde lampen gaan aan, of half aan.
Loop alles nog eens rustig na.
- V700 register
- Nieuw lid
-
John zijn het wel dezelfde printplaten/aansluitingen als op je oude body's,of heb je alleen het plastic deel vervangen en niet de complete achterlichten.johnvang schreef : Bij het controleren van mijn achterlichten omdat ik nieuwe bodys's had ingezet viel mij het volgende op.
Er komt op de draden voor mijn mistlichten geen spanning.
John