Achter ruitenwisser stopt aan de verkeerde kant...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu ik er op let zie ik dat bij andere 740/940's de achterruitenwisser aan de linker kant rust. (Zie onderstaande foto)
Waar kan dit aan liggen? Ik heb hem er wel ooit eens af gehad om de ruitenwisser stang opnieuw zwart te spuiten. Het lijkt mij onlogisch dat je de ruitenwisser verkeerd erop kan zetten.
Is het op één of andere manier mogelijk om de ruitenwisser opnieuw in te stellen of te resetten?Ik ben benieuwd!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik was al van plan om een andere kentekenverlichting balk te gaan plaatsen. Daarvoor moet ik toch de binnekant van de kofferdeksel demonteren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volvo 740 B200et Turbo intercooler Estatembroeren schreef : beter rechts recht dan niet afgemaakt links op de foto
Ja, dat is waar. Al is dat probleem makkelijker te verhelpen doormiddel van het loshalen van de wisser om hem vervolgens op de juiste stand terug te plaatsen.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De achterruitverwarming is zo gemaakt, dat de ruitenwisser in ruststand in de buurt van zo'n draadje zit. Het is dus vooral in de winter handig als de ruitenwisser aan de linkerkant stopt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het lijkt op beide manier goed te passen ,helaas is dat niet zo. Als het goed gemonteerd is (achter de bekleding) dan heb je geen wringing, op de manier zoals het niu gemonteerd is wringen de stangetjes een beetje.
Op den duur zal het dan dus meer speling geven en uiteindelijk kapot gaan.
succes ermee
- V700 register
- Nieuw lid
-
op de foto zie ik aan beide kanten een achteruitverwarmingsdraadje zitten.Mathy schreef : De achterruitverwarming is zo gemaakt, dat de ruitenwisser in ruststand in de buurt van zo'n draadje zit.
Mathy
Zie wel dat de sproeier aan de rechterkant zit, mogelijk dat dit nog een sweep scheelt bij het schoonmaken.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als je heel goed kijkt, zie je dat er onder (vertikaal, niet horizontaal) de ruitenwisser nog een lager draadje zit. En dat zit er echt alleen aan de linker kant.
groetjes
Mathy