loshalen deur motortjes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2012 20:15 #1091841
door V700 register
loshalen deur motortjes is gemaakt door V700 register
Hallo,
Iemand een idee hoe ik de deur motortjes van de cv bediening uit de deur kan halen?
Ik had de 2 torx moeren los, maar kreeg ze er nog niet uit.
Iemand een suggestie?
Iemand een idee hoe ik de deur motortjes van de cv bediening uit de deur kan halen?
Ik had de 2 torx moeren los, maar kreeg ze er nog niet uit.
Iemand een suggestie?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2012 23:58 #1351284
door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Mooi klusje
Niet alleen een aantal torx moet los, je moet ook de bewegende armen los maken van de geleiderrails aan het raam. Overigens zijn het bij mijn 940 meer dan twee torx.
Het gehele schaarmechanisme zit aan het motortje vast, vandaar. Je moet dus die borgpennen losmaken en dan kan het geheel vrijlijk bewegen in je portier. Schakel zonodig het motortje nog even, VOORZICHTIG, in om het geheel in te laten klappen en makkelijker uit je deur te verwijderen.
Succus.
Peter
Het gehele schaarmechanisme zit aan het motortje vast, vandaar. Je moet dus die borgpennen losmaken en dan kan het geheel vrijlijk bewegen in je portier. Schakel zonodig het motortje nog even, VOORZICHTIG, in om het geheel in te laten klappen en makkelijker uit je deur te verwijderen.
Succus.
Peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2012 00:21 #1351289
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Peter,
Heb jij het ook over
Peter,
Heb jij het ook over het motortje om de deur op slot te doen of over het raam motortje?
Heb jij het ook over het motortje om de deur op slot te doen of over het raam motortje?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2012 01:08 #1351304
door V700 register
De twee het dichtst bij het slot aan de buitenkant zijn van het slotmechaniek binnen, die andere twee, halverwege, zijn van de raamgeleider, die er overigens ook uit moet.
Beantwoord door V700 register in topic Bijna....
Onder het slot, het buitendeel, zit torx nummer drie, als je die lost, valt het mechaniek zo in de deur.A_A schreef : Ik had de 2 torx moeren los, maar kreeg ze er nog niet uit.
De twee het dichtst bij het slot aan de buitenkant zijn van het slotmechaniek binnen, die andere twee, halverwege, zijn van de raamgeleider, die er overigens ook uit moet.
Moderators: Jerry Stam