Frontje CT-906

• Chris Boessenkool
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-03-2012 22:19 #1091793 door Chris Boessenkool
Frontje CT-906 is gemaakt door Chris Boessenkool
Hoi,
Sommige knoppen van mijn radio, een CT-906, beginnen wat sleets te raken op de randjes. Een tijd terug heeft Alexander mij geholpen met het solderen van nieuwe lampjes en als ik het me goed herinner heeft hij toen laten vallen dat een frontje nog los te bestellen is bij de dealer. (dit omdat ik eigenlijk een zwarte wilde hebben ipv antraciet)
Vandaag was ik bij de dealer in Heerenveen en die vertelde me dat ze die niet los kunnen bestellen. Iemand een idee of je zo'n frontje al dan niet kunt bestellen en wat het nummer daarvan is?
groeten, Chris

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-03-2012 07:48 #1350908 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dezelfde
Dezelfde dealer heeft mij hetzelfde verteld, maar dan voor een CT-503, consequent zijn ze dus wel. Niet los te krijgen. Alternatief was een ruilradio (grijze inleveren, zwarte terugkrijgen) maar dat kost € 170.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-03-2012 08:55 #1350910 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic frontje
Ik heb een nieuw zwart frontje liggen van Volvo voor de 502 maar ik moet even nagaan of dat ook geschikt is voor de 906.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-03-2012 09:12 #1350911 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Frontje
Frontje van een CR-502 gaat sowieso niet passen op een CT-906. De Cx-5xx radio's hebben een afneembaar anti-diefstal frontje dat er met een knopje af kan, Chris bedoelt voor de CT-906 de complete plastic voorkant van de behuizing. Daar zit geen losneembaar frontje op, je moet de radio gaan demonteren om het eraf te krijgen.

• Chris Boessenkool
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-03-2012 22:35 #1351007 door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Vida
Is er iemand die even Vida/Vadis voor me wil aanslingeren en zoeken? Of heeft iemand misschien een defecte CT-906 liggen met een net frontje?
Vanavond spotte ik een lampje dat de geest gegeven heeft in het frontje en het begint nu wat meer te storen.
Grtz Chris

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-03-2012 23:22 #1351018 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wil ik best

Chris B schreef : Is er iemand die even Vida/Vadis voor me wil aanslingeren en zoeken?

In vadis staat de CT-906 alleen als gehele unit (net als de andere radio's, trouwens).
Ik denk dus dat je alleen deze vraag overhoudt:

Chris B schreef : heeft iemand misschien een defecte CT-906 liggen met een net frontje?

• Chris Boessenkool
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2012 00:17 #1351035 door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Bedankt
Bedankt Pieter! Jammer dat de frontjes niet los bestelbaar zijn. Als er nog iemand is met een kapotte CT-906 hou ik me aanbevolen!
Grtz Chris

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC