Waar koop ik goede waterdichte achterlichten voor 760 sedan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2012 22:42 #1090862
door V700 register
Waar koop ik goede waterdichte achterlichten voor 760 sedan? is gemaakt door V700 register
Alles heb ik geprobeerd om mijn achterlichten waterdicht te krijgen. Ik geloof dat ik alle draadjes op het forum heb doorgeworsteld maar onder de streep blijft het lekken. de achterlichten zijn gewoon oud en lek. Wat ik niet op het forum kan vinden, waar vindt ik goede, nieuwe achterlichten? Bij Estate Services heb ik de goede gezien met chromen bies maar zijn ze ook werkelijk goed? Met zwarte bies zijn er volop te koop op het www maar die zoek ik niet, ik heb echt de chromen bies nodig. Wie kan en wil mij hierover tippen?
Vast bedankt!
Vast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 16:30 #1343379
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic 760 lichten
Peter, over de linie zijn er bij mij weten weinig klachten op de spullen van Estate services.maar het blijven natuurlijk 2e hands spullen. De lichtunits zijn zo waterdicht als de silicone die je moet gebruiken bij montage. Informeer maar even bij Estate Services. Als je niet verder komt is misschien een van de mensen op dit forum die ook goederen en diensten aanbieden, genegen je verder te helpen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 17:22 #1343382
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Achterlichten
Soms is een pragmatische oplossing ook heel nuttig.
Een 3 mm gaatje onder in de lichtunits lost heel veel op, om tijd te geven voor een verdere oplossing.
En misschien wel blijvend.
m vr gr Chris
Een 3 mm gaatje onder in de lichtunits lost heel veel op, om tijd te geven voor een verdere oplossing.
En misschien wel blijvend.
m vr gr Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 17:22 #1343383
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ze
Verkopen ook nieuwe spullen die van estate service, mischien skadix een idee.
Tom.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2012 11:25 #1343478
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gelukkig heb ik de auto
Gelukkig heb ik de auto momenteel in de garage staan dus een noodoplossing is niet nodig. Heb inmiddels bij Estate S. aangegeven dat ik twee units wil bestellen. Ze leveren inderdaad ook nieuw spul. Skandix kende ik nog niet, dus weer een catalogus om lekker door te spitten. Thanks!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2012 17:14 #1343506
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb vandaag de achterlichten
Heb vandaag de achterlichten besteld bij Estate services en wat blijkt? De pakking zit er bij voor 65 euri. Ben benieuwd of de boel droog gaat blijven....
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2012 18:06 #1343509
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Niet te koop
Goede(in de zin van niet lekkende) zijn niet te koop, eerlijker kan ik het niet zeggen.
Originele zijn niet meer te koop dacht ik en imitatie is ruk. Ze lekken op al die blokjes die allemaal apart gelijmd zitten. Ik heb er in het verleden meerdere gekocht en het is allemaal niks. Je moet er simpelweg geluk mee hebben en dat maakt niet uit bij wie je de imitatie koopt. Over het algemeen hebben de origineel Volvo er minder last van maar ook bij die komt het voor. De meest makkelijke(en goedkoopste oplossing zoals al werd gegeven is gaatjes onderin boren, dat ziet niemand en het is uiterst effectief. Wil je toch nieuwe lichten kopen.....het is een loterij....je kunt geluk hebben
Originele zijn niet meer te koop dacht ik en imitatie is ruk. Ze lekken op al die blokjes die allemaal apart gelijmd zitten. Ik heb er in het verleden meerdere gekocht en het is allemaal niks. Je moet er simpelweg geluk mee hebben en dat maakt niet uit bij wie je de imitatie koopt. Over het algemeen hebben de origineel Volvo er minder last van maar ook bij die komt het voor. De meest makkelijke(en goedkoopste oplossing zoals al werd gegeven is gaatjes onderin boren, dat ziet niemand en het is uiterst effectief. Wil je toch nieuwe lichten kopen.....het is een loterij....je kunt geluk hebben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2012 20:08 #1343526
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb begrepen dat ze
Ik heb begrepen dat ze allemaal stuk gaan doordat er zowiezo condens in komt, als dat bevriest vriest de zaak kapot. Dus lijkt het me idd goed om preventief die gaatjes te boren. Ga ik doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2012 09:24 #1344007
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dusssss, nieuwe
Dusssss, nieuwe achterlichten met nieuwe afdichtrubbers gemonteerd. Keurig de gaatjes onderin geboord (in het zwarte deel) en? Lekkage! Iemand nog een suggestie misschien?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2012 15:42 #1344043
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gaatjes boren
In welk deel van de achterlichten boren jullie die gaatjes
In het rode reflector deel of in het zwarte deel .
En hebben jullie de gaatjes in alle delen gemaakt of alleen in middelste , linker of rechterdeel ?
In het rode reflector deel of in het zwarte deel .
En hebben jullie de gaatjes in alle delen gemaakt of alleen in middelste , linker of rechterdeel ?
Moderators: Jerry Stam