cruisen control electrisch schema

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2011 12:38 #1089810 door V700 register
cruisen control electrisch schema is gemaakt door V700 register
ik heb vandaag op de sloop uit een 940 uit 1998  en cc gehaald, deze wil ik gaan inbouwen in mijn 740 uit 1991, echter de 940 was voorbedraad en mijn 740 niet. ik heb alle stekkers wel meegenomen, maar ik heb nu een pinout uitleg nodig van de stuurunit zodat ik een kabelboompje kan gaan maken en deze installeren op mijn auto. ik kan die niet vinden op deze site. kunnen jullie mij helpen? mechanisch heb ik alles dus dat kan er alvast in. het aparte is dat in mijn auto wel al een beugeltje zit voor het ventiel op het rempedaal, maar verder niets. de stuurunit heeft 12 polen en is gemaakt door Hella

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2011 12:53 #1335730 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb
Heb hier nog wel een losse, gebruikte kabelboom liggen die ik je kan toesturen. Interesse ? Stuur dan even een pbtje.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2011 19:18 #1335772 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Standaard
Hallo Menerik
Dat beugeltje zit er standaard in.  En de stekker zal wel 14 polig zijn.  De hoofdkabelboom voor de CC is overigens bij de dealer nieuw te krijgen voor ruim 30 euro inclusief.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-11-2011 14:32 #1337600 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zo, alweer een paar weken
zo, alweer een paar weken geleden heb ik de cruise control geinstalleerd en gisteren de kabelboom die ik van Henk had gekocht. alles werkt. ben er erg blij mee.
helaas merkte ik gisteren tijdens het testen wat geknisper in de relaistray. vandaag even onderzocht, het brandstofrelais had twee draden loszitten, meteen maar alles even nagelopen en ook diverse relais doorgesoldeerd. het relais voor de dimlichten (K) heb ik moeten vervangen aangezien deze ingebrande contacten had. al met al weer een productief weekend met goed resultaat. aansluitend maar even getankt, de banden op spanning gebracht en de olie bijgevuld. meteen de kadett ook maar even gedaan.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC