Help ruitenwissers gaan aan als ik mijn verlichting aan doe
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2011 21:25 #1089669
door V700 register
Help ruitenwissers gaan aan als ik mijn verlichting aan doe is gemaakt door V700 register
Even mijn centrale vergrendeling vast gemaakt. Auto is van 86 maar de deuren van 90. Vergrendeling werk,t alleen gaan nu mijn ruitenwissers aan als ik mijn verlichting aan doe. Hij gaat pas aan bij dimlicht en niet bij stadslicht. Stekkers weer los gehaald van de vergrendeling maar probleem blijft. Linksonderin heb ik de beschermkap los gehad om nieuwe scharnieren te monteren, bij de bedrading daar zag ik een aardekabel los zitten kan dit het probleem zijn? Alleen moet ik nu eerst in mijn donormobiel kijken waar deze vast moet. Wie weet een oplossing
Groeten Xander
Groeten Xander
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2011 22:04 #1334740
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Massa
Ja, dat is een massa probleem.
Waarschijnlijke massa(aarde) kabel losgeraakt.
Greten,Gerben
Waarschijnlijke massa(aarde) kabel losgeraakt.
Greten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2011 22:24 #1334746
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha Man bedankt ik ga het
Ha Man bedankt ik ga het morgen gelijk checken!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2011 22:29 #1334749
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic of zo laten.
In Nederland is
of zo laten.
In Nederland is het toch normaal als het regent moet je je lampen aan. Dat is zo'n beetje altijd.... (hahaha)
Nee, zoals al opgemerkt: hoogstwaarschijnlijk massa.
Suc6 ermee
In Nederland is het toch normaal als het regent moet je je lampen aan. Dat is zo'n beetje altijd.... (hahaha)
Nee, zoals al opgemerkt: hoogstwaarschijnlijk massa.
Suc6 ermee
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2011 19:40 #1334862
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Probleem eindelijk opgelost
Probleem eindelijk opgelost kostte 3 uren van mijn leven. De kabel die ik aan zag voor massa kabel is een soort kabelbinder waarmee je de kabelboom linksvoor op zijn plek kan houden(vandaar dat ik niet zag waar hij vast moest). Dus logisch nadenken de massa van de accu schoongemaakt overal een beetje wd40. Helaas pindakaas. Dus nog simpeler denken en ja als de verlichting aan ging dan gingen ook de ruitenwissers voor en achter mee aan maar de koplamp rechtsvoor en stadslicht gingen dan minder fel branden. Gerommeld aan de stekker van dimlicht nog steeds helaas, maar even schoonmaken en rommelen met stadslicht en probleem voorbij.
Woohoo!
Woohoo!
Moderators: Jerry Stam