Originele radio eruit halen
- van den Oever
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-07-2011 23:30 #1088144
door van den Oever
Originele radio eruit halen is gemaakt door van den Oever
Hallo,
Ik heb een probleem met de cassette speler van mijn radio, en ik wil hem dus openmaken om te kijken wat er aan de hand is.
Alleen lukt het mij niet om de radio te verwijderen uit het dashboard. Ik heb de volgende instructies er al bij gehad maar daar lukt het mij niet mee: <a href=" www.installdr.com/installdocs/volvo/PDF/865001.pdf "> www.installdr.com/installdocs/volvo/PDF/865001.pdf
Het gaat om de radio CR-3081. Ik hoop dat iemand mij hier meer duidelijk in kan brengen en eventueel met foto's.
Alvast bedankt
Mvg Steffan
Ik heb een probleem met de cassette speler van mijn radio, en ik wil hem dus openmaken om te kijken wat er aan de hand is.
Alleen lukt het mij niet om de radio te verwijderen uit het dashboard. Ik heb de volgende instructies er al bij gehad maar daar lukt het mij niet mee: <a href=" www.installdr.com/installdocs/volvo/PDF/865001.pdf "> www.installdr.com/installdocs/volvo/PDF/865001.pdf
Het gaat om de radio CR-3081. Ik hoop dat iemand mij hier meer duidelijk in kan brengen en eventueel met foto's.
Alvast bedankt
Mvg Steffan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-07-2011 23:53 #1323996
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In de buurt?
Als je in de buurt zit, of in de gelegenheid bent om hier (Almere of Emmer Compascuum) te komen, wil ik je wel even helpen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2011 06:59 #1324001
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zie hier
Steffan, ik had het zelfde probleem met mijn vorige 940, <a href="/node/14789">deze discussie</a> op het forum heeft mij goed geholpen. Staan ook duidelijke foto's bij. Maar ook als je weet hoe het moet blijft het het betere friemel-werk om de radio eruit te krijgen!
- laurens linssen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2011 09:04 #1324008
door laurens linssen
Beantwoord door laurens linssen in topic Dat type had ik ook.
Het is niet zo lastig, als ik me goed herinner....
Deze radio is anders dan alle din formaten met een frame of de radio's die echt vast zitten aan de plasticen voorplaat. Bij deze radio is de voorplaat los te halen van de rest, terwijl de radio nog in de auto zit.
Je moet eerst de draaiknoppen losmaken (naar voren trekken). Dan kun je de voorplaat verwijderen door dan de koperkleurige acht? hoekige boutjes los te maken. De voorplaat komt dan los. De rest spreekt min of meer voor zich, want dat kan ik me niet meer herinneren. Met een schroevendraaier kun je de lipjes buigen die de raio op zijn plek houden.
Deze radio is anders dan alle din formaten met een frame of de radio's die echt vast zitten aan de plasticen voorplaat. Bij deze radio is de voorplaat los te halen van de rest, terwijl de radio nog in de auto zit.
Je moet eerst de draaiknoppen losmaken (naar voren trekken). Dan kun je de voorplaat verwijderen door dan de koperkleurige acht? hoekige boutjes los te maken. De voorplaat komt dan los. De rest spreekt min of meer voor zich, want dat kan ik me niet meer herinneren. Met een schroevendraaier kun je de lipjes buigen die de raio op zijn plek houden.
- van den Oever
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2011 21:53 #1324076
door van den Oever
Beantwoord door van den Oever in topic Gelukt
Bedankt voor de reacties.
Het is me gelukt om de radio eruit te halen, het is inderdaad gemakkelijk zoals lli zegt.
Nu nog uitvinden waarom me cassette speler zo raar doet.
Het is me gelukt om de radio eruit te halen, het is inderdaad gemakkelijk zoals lli zegt.
Nu nog uitvinden waarom me cassette speler zo raar doet.
Moderators: Jerry Stam