dimlamp werkt niet meer

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2011 03:09 #1087536 door V700 register
dimlamp werkt niet meer is gemaakt door V700 register
toen ik vanavond terug reed deed opeens mijn dim licht het niet meer van m'n 940 uit 91. lampjes en zekeringen zijn niet kapot. grootlicht en stadslichten doen het wel. als ik rem gaat lichtwaarschuwingslampje branden
het meest vreemde vind ik eigenlijk nog dat ik deze wagen heb gekocht met dagverlichting die tot vanavond ook werkte. Maar nu blijkt dat zekering 25 helemaal niet aanwezig is.
Wie weet een oplossing?
Pim

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2011 09:03 #1319807 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schutbord

Op je schutbord links- en rechtsvoor zitten wat massaverbindingen, controleer die. Er bestaat trouwens ook een kleine kans dat allebei je dimlichten tegelijkertijd stuk zijn gegaan. Vervang eens één lampje.
Controleer ook zekering 19 en 20. Verder kan het nog je relais zijn wat opeens stuk is gegaan ik meen dat het K relais voor de dimlichten zorgt.
Als je verklikkerlampje gaat branden bij het remmen is waarschijnlijk 1 remlicht stuk, controleer dat.

succes R

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2011 11:14 #1319875 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic EUH...
Zo ,....nu al 3 keer al wat getypt en elke keer krijg ik de ontzettende irritante kolere opmerking "OPMERKING VELD IS VERPLICHT""
k#T SITE !
Back to the point....
Kan het contactslot de boosdoener zijn ?

Ik haak af.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2011 00:25 #1319983 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic deed het vandaag weer
deed het vandaag weer gewoon. het startslot is in ieder geval ook niet helemaal top. deze blijft soms hangen in de start stand. het meest vreemde blijft eigenlijk wel de dagverlichting die niet uitgeschakeld kan worden. zekering 25 is namelijk al niet meer aanwezig, maar het dimlicht brand zowel in stand 0 als in stand 2 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2011 20:52 #1320082 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beetje
Kruip olie in je slot stoppen/gieten dan gaat hij weer een tijdje mee want dat heb ik ook als hij ook maar iets blijft hangen laat ik er weer een klijn beetje olie in lopen, even de accu pool er af halen en dan een paar keer net als of doen of je start dan wordt alles weer soepel in het slot, Voor het weer gaat vriezen ook je sloten smeren van deuren en kofferbak voorkomt een hoop ellende in de winter.

Tom.

Moderators: Jerry Stam