hulp bij sleuteldag extreme storing
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2011 17:11 #1087084
door V700 register
hulp bij sleuteldag extreme storing is gemaakt door V700 register
Best e Volvo liefhebber sZoals wellicht al eerder is besproken wil mijn 760 nog niet doen wat ik wil Ik heb er ondanks een andere motor in gezet een B230f incl. kabelboom Echt bijna alles is overgezet maar nog wil hij niet goed lopen n gezien er een sleutel dag aan komt bij Nordicare lijkt het mij leuk om daar bij aanwezig te zijn om samen met andere te kunnen kijken Wat de auto zoal doet is het volgende Er zit een hikje in zowel op gas als benzine dus dit moet een ontstekings probleem zijn En hij blijf stationaire niet goed lopen (meden door de hik)Wat ik allemaal al heb gedaan Bougies vervangen Rotor plus verdeler vervangen Bougiekabels vervangen Bobinekabel vervangen Bobine vervangen Lmm vervangen sisklep vervangen en schoongemaakt Temperatuur sensor vervangen Gasklepsensor vervangen (ook opnieuw afgesteld)Ontstekings ecu vervangen Brandstof ecu vervangen Bdp sensor vervangen Pingelsensor vervangen Klepspeling gecontroleerd Distributie is vervangen (staat op tijd)Beide krukaskeringen vervangen Eind trap ontsteking vervangen Ik heb alle signalen die naar de computer gaan doorgemeten en kloppen allemaal Ik weet het nu echt niet meer dus mocht er mensen zijn die dit als een uitdaging zien dan mogen ze zich die dag helemaal uitleven Graag hoor ik of die mogelijk heit er is en of er mensen zijn die willen kijken Grt Thom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2011 19:52 #1317080
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als
Als je bij een sleuteldag wilt sleutelen moet je wel eerst lid worden. De regiocoordinator (RC) organiseert de sleuteldagen, bij sommige RC's kun je ter plekke lid worden. Voor Nordicar is Tom (TGTF) de RC, je kunt het beste van tevoren even met hem overleggen. Of eerder al lid worden
Onderdelen die je nodig hebt hoor je van het gastbedrijf af te nemen, aangezien zij de ruimte, gereedschap en ondersteuning (monteurs) gratis ter beschikking stellen.Ben je geen lid dan ben je ook van harte welkom, voor een bakje koffie en sfeerproeverij. Dan geldt wel dat de handjes boven de motorkap moeten blijven

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2011 22:19 #1317100
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lid worden is ook de
Lid worden is ook de bedoeling
ik heb afgelopen maandag het formulier op de bus gedaan en wacht nog op tegen bericht
ik heb afgelopen maandag het formulier op de bus gedaan en wacht nog op tegen bericht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2011 10:53 #1317142
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic officieel
En officieel sluit de inschrijving vandaag. zolang het bij kijken blijft en tips die je van mede sleutelaars krijgt mag je ook gewoon voor de koffie komen. en mocht het heel simpel en snel opgelost worden moeten we even in overleg, want er is niets fijner dan dat er een volvo hart netjes draait.
Tom.
Tom.
Moderators: Jerry Stam