cr-603 klinkt baggerslecht op cassette deck

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2011 15:33 #1086597 door V700 register
cr-603 klinkt baggerslecht op cassette deck is gemaakt door V700 register
ik heb vandaag het plan opgevat om een aux ingang te maken achter de voorversterker van de koppen van het cassette deck van de cr-603. helaas klinkt het verschrikkelijk, dit geluid was ook al een ramp met een cassette in de speler. het geluid valt steeds weg en het zit dus niet in het deck maar ergens in de printplaat. is dit een bekend probleem van deze radio?
ik hoor verder alleen maar ruis en storingen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2011 15:59 #1313830 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dus
Dus... eigenlijk is het na de ingreep even slecht als het was voordat je m open maakte ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2011 18:51 #1313849 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja inderdaad, ik heb de
ja inderdaad, ik heb de kopversterker eruit gehaald omdat je daar verder niets aan hebt, op de plek waar de versterker zijn uitgangen en aarde heeft het ik er een draadje met een minijack aangesoldeers, maar helaas klinkt dus nog steeds slecht en ligt het probleem ergens tussen in de radio. overigens via de tuner is het allemaal prima in orde

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2011 10:07 #1313892 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het
Het wordt langzaam een beetje duidelijk :)

Menerik schreef : op de plek waar de versterker zijn uitgangen en aarde heeft het ik er een draadje met een minijack aangesoldeers,

Zit je wel op de goede plek, überhaupt ? Moet je niet bij de ingang van de eindversterker (in de radio) waar het signaal van het casettedeck binnenkomt zijn ? Geen bolle condensatoren (die rechtopstaande cilindertjes) ? Als de bovenkant bol is zijn ze kapot gegaan. Zou verder de draadjes tussen het deck en de printplaat controleren op slechte soldeerverbindingen op de print controleren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2011 11:32 #1313900 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de draadjes zitten recht op
de draadjes zitten recht op de print gesoldeerd en de elco´s zijn in orde, ik kan eens kijken wat er gebeurt als ik hem aan de ingag van de eindtrap zet.

Moderators: Jerry Stam