Volvo 940 Dash speakers vervangen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-04-2011 11:06 #1086471 door V700 register
Volvo 940 Dash speakers vervangen is gemaakt door V700 register
Bij men speakers in men dash is het schuim rond de speaker gescheurt dus ratelt hij erg met de minste base.
Ik had gedacht van die oude er uit te zagen en nieuwe er aan te monteren aan de houders.
Heeft iemand dit al gedaan?  Of weet er iemand een ander idee?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-04-2011 12:34 #1312963 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja.
Ja, heb ik.
Je hebt best wel wat mogelijkheden.
Het roostertje kan je er voorzichtig afhalen (dus loshalen van de plastic ondergrond, zal ik maar zeggen) en het schuim is makkelijk te vervangen.
Pak dan gelijk een zwarte foam of doek, wat er voor bedoeld is, zodat je wel gewoon nog geluid hoort....De nieuwe te plaatsen speakerstjes, kun je in het losse plastic plaatje wat je dan hebt, van bovenaf met verzonden schroeven goed monteren, passen in je dash zal wel, maar check het voor je definitief gaat zagen.
Als je het roostertje weer terugzet, spuit hem dan vooraf even met een zwarte (of grijze, net wat past) spuitbus over, ziet het er weer netjes uit.
Ik heb even geen foto paraat, maar kan die wel een keer maken.
Even ter tip, maar of het iets is, moet je zelf maar even kijken:In een BMW zitten tweeters in de deur, de oude 3-serie en 5-serieDie hebben best een scappelijke maat.
Ander optie is denk ik deze, die op de planning staan voor mijn D-stijlen:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180570571727Ik zou die 2000 watt alleen wel met een zak of twee zout nemen, dat lijkt me een ietsie overdreven.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-04-2011 18:00 #1312988 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Thx voor de info. Dit wordt
Thx voor de info. Dit wordt een projectje voor een dezer dagen :)

Moderators: Jerry Stam