Alarm gaat spontaan af
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar nu is het de afgelopen twee nachten twee raak geweest. Niet alleen ik, maar ook sommige buren beginnen wat slaperig uit de ogen te kijken. En ze beginnen en me er op aan te spreken. Nu nog op vriendelijke toon, en een beetje meewarig, zo van "tja, oude bak hè, dan krijg je dat...".
Het wordt tijd om er wat aan te doen, al was het maar om het imago van onze bolides goed te houden.
Ik ga nu eerst maar eens de tips in <a href="/node/4335">dit draadje</a> opvolgen, hopelijk ben ik er dan vanaf....
groeten, Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb die Guard Tester, als het een Guard II systeem is, kan je daarmee achterhalen waarom het alarm afgaat en daarnaar zoeken.Wat ook kan, is daarmee de horn uitschakelen, maar of dat nou wenselijk is....Paul Geurts schreef : Ik ga nu eerst maar eens de tips in <a href="/node/4335">dit draadje</a> opvolgen, hopelijk ben ik er dan vanaf....
Als het Guard I is, heb ik enkel een manual voor je.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanacht is er niets gebeurd (gelukkig). Morgen heb ik tijd en ga ik eens kijken. Goeie tip om de gevoeligheid van de ultrasoon wat minder te maken.
Die manual, is die digitaal?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja.Paul Geurts schreef : Die manual, is die digitaal?
Linkje hebben, in je mailbox in de ledenlijst?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn Guard 2 staat continu op alarm, ik heb het relais in een andere auto gezet, zonder sensoren en ook daar aleen maar aan en niet starten.
Ook het aanmelden van een nieuwe zender lukte niet in deze staat.
Kan jouw Guard tester daar nog wat mee?
Groet
Bert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als het goed is wel.In ARMED stand kun je sowieso niks aanmelden, en die tester kan dat uit zetten.Daarnaast geeft ie aan welke storing erin je Guard II systeem zit, of, of het relais zelf stuk is.bstolker schreef : Kan jouw Guard tester daar nog wat mee?