koplampwissermotor rechts?
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Bedankt vast voor de adviezen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Meestal is het mechaniek binnenin stuk.Ik heb er van een SAAB wel eens eentje opengesloopt en met succes weer teruggezet, maar was wel een rotklus.
Als je er aan begint, maak vooral veel foto's, ter controle....

- V700 register
- Nieuw lid
-
@Bas, mocht je ooit ontslagen worden kun jij volgens mij zo door gaan voor fotograaf hahaha.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Thanks, ik schijn nogal wat talenten te hebben.........maar of het uiteindelijk een eigen bedrijf in fotografie wordt......Kan ik beter overlaten <a href=" members.home.nl/josjeklouwens/ " target="_blank">aan mijn schoonzusje.TGTF schreef : @Bas, mocht je ooit ontslagen worden kun jij volgens mij zo door gaan voor fotograaf
hahaha.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hangt onder je koplamp.Ik ben even kwijt of je erbij kom, als de bumper eraf ligt, maar de koplamp eruit, is denk ik net zo makkelijk.Zet hem wel even met de neus naar de muur en zet met krijt ter controle een streep en V waar de lamp schijnt.RVL schreef : Waar zit dat motortje rechts? ik kan hem zo gauw niet zien of moet je het waterreservoir even weghalen?
- V700 register
- Nieuw lid
-

lekker uiteen halen.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Nachtje in de WD40 en ik kreeg twee van de vier schroeven los, de rest uitgeboord en de beugel om gezet. Zat er na de ervaring van gisteren in 10 minuten in en werkt! Schoot wel uit met de boor en de linkerwijsvinger een beetje doorboord maar geen vitale dingen geraakt want deze 'handyman' kan alles nog bewegen. Het oude motortje aan een onderzoek onderworpen voor ie de vuilnisbak inging (sorry Alexander) en het mechaniek (complex daar binnen) zat volledig vastgedraaid en wat palletjes geheel weggesleten.