Probleempje Cruise control

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2011 20:27 #1086126 door V700 register
Probleempje Cruise control is gemaakt door V700 register
Zo, de hele mep van de Cruisecontrol zit erin maar werkt helaas nog niet...  Wie het verlossende antwoord weet mag het zeggen...
Auto betreft een 760 diesel uit 1983, automaat.  Heb het ingebouwd volgens dit schema met als uitzondering dat de + draad niet van zekering 11 afkomt maar van achter van de klok / tellerunit vandaan.
Pedaalschakelaar heb ik nog niet nagemeten. De kabel van de vacuumschakelaar zit ook aangesloten op de remlichtdraad volgens tekening.
Kom er eventjes niet uit ....
i487.photobucket.com/albums/rr233/Dirk342/cruisecontrol.jpg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2011 20:29 #1310726 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Niet via klok
Hoi Dirk,
Niet via de klok doen!!
de CC vraagt veels te veels vermogen, straks brand er een baan op je tellerbak printplaat door of gaat je tellerbak kapot.
Mogelijk kan dit ook het probleem zijn, omdat hij niet genoeg vermogen kan krijgen via je tellerbak.
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2011 20:58 #1310728 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb
zelf de draden rechtstreek bij de zekeringen aangesloten. Je moet wel even je asbak eruit halen en kleine vingers hebben of even de zijkant demonteren.
Ook de massa daar aangesloten en alles werkte bij mij direkt. (moest wel even de sensor en balg afstellen)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2011 07:10 #1310755 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic OK
thnx alvast, dan zal ik eerst dat maar eens veranderen dan.  Als ik de draad (die normaal dus via zekering 11 loopt) verander en op een andere manier voorzie van een geschakeld + signaal zou ik er dus een heel eid moeten zijn...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2011 14:55 #1310925 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic cruiscontrol
Hallo Dirk342,
Wat ik mij herinner van vroeger toen ik ook een cruisecontole heb ingebouwd was dat de schakelaar bij het in jouw geval het rempedaal versteld/verdraaid kan worden om de juiste stand te vinden om het vacuum weg te laten vallen als je remt. Misschien kun je hier iets mee.
Groeten, Frans van den Berg.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC