cruisecontrol
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gr.
Derk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Is misschien zelfs nog wat goedkoper.
Zoveel werk en moeite is dat niet, veel aansluitingen zijn er niet en je hebt eigenlijk alleen maar 12V, massa en het snelheidssignaal nodig.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Valt tegen, er zit niet voor niets een 14-polige stekker aan...Ik heb nog een ongebruikte kabelboom liggen, voor de besturingseenheid met 14 polige stekker. Komt uit een automaat maar kan volgens mij ook voor handbak gebruikt worden (die heeft een extra schakelaar bij het koppelingspedaal).gerryberrie schreef : Zoveel werk en moeite is dat niet, veel aansluitingen zijn er niet en je hebt eigenlijk alleen maar 12V, massa en het snelheidssignaal nodig.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Van 14 kabeltjes schrik ik nog niet hoor

Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar het lijkt alsof het erg simpel is als je zegt dat je "niet veel" draadjes nodig hebt en 3 dingen noemt (12V, massa, snelheidssignaal). Dat kan tot een verkeerde inschatting van de klus leiden. Dat wilde ik dus even rechtzetten

- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Het is dus inderdaad wat meer werk, maar je hoeft maar 3 draadjes af te 'tappen' in de wagen.
De rest is van de set zelf en de bediening ervoor, en staat infeite los van de wagen.
Groeten,Gerben
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
B230ET/FT/GT/FK Eu/O
940 96- 1275 302-6 (basisset) 3501 279-8 (installatieset)
940 90-95 1271 577-7 (basisset) 3501 279-8 (installatieset)
Er is dus sprake van een ander basissetnummer m.i.v. modeljaar 1996. Nou zegt dat op zich niets over het voorbedraad zijn, maar ik vind het wel een aanwijzing.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor zover ik weet, zijn ze beide, of eigenlij kalle vier niet meet als set leverbaar, maar enkel als klosse onderdelen.D Jansen schreef : 940 96- 1275 302-6 (basisset) 3501 279-8 (installatieset)
940 90-95 1271 577-7 (basisset) 3501 279-8 (installatieset)
Bij de handleiding hier op de site, staat een overzicht van de onderdelen, welke in de basisset en installatieset horen te zitten, het nummer van het kabelboopje staat er ook bij, en hoewel ik erg handig ben met draadjes en stekkertjes, zou ik voor 28 euro excl btw (toen) niet gaan rommelen nee.
Succes
- V700 register
- Nieuw lid
-