inbouw universele afstandbediening voor centrale deurvergrendeling
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2011 19:31 #1085538
door V700 register
inbouw universele afstandbediening voor centrale deurvergrendeling is gemaakt door V700 register
ik heb sinds kort een 740 diesel uit 1986
en wil hier universele afstandbediening voor centrale deurvergrendelingin in bouwen.
heeft iemand een idee waar de stuur kast voor de centrale vergrendeling zit?, en of er daar makkenlijk iets bij te bouwen is.
mvg. ynze
en wil hier universele afstandbediening voor centrale deurvergrendelingin in bouwen.
heeft iemand een idee waar de stuur kast voor de centrale vergrendeling zit?, en of er daar makkenlijk iets bij te bouwen is.
mvg. ynze
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2011 10:15 #1306827
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij is het een
Volgens mij is het een kwestie van een servo plaatsen in de bestuurdersdeur welke je met de afstandsbediening kan bedienen. Als het goed is gaat de rest dan automatisch mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2011 08:07 #1310397
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt helemaal, als je daar
Klopt helemaal, als je daar zo'n servo op zet gaat de rest automatisch mee op slot als je al centrale portiervergrendeling hebt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2011 09:30 #1310402
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beetje meer.
Euh,....vergeet dan niet ook de ontvanger van je AB in dezelfde deur te schroeven, anders gebeurd er weinig als je op de knop drukt.Ik heb hem er al een keer zo ingebouwd, werkt prima, scheelt weer dradentrekkerij door de slang in je deursponning.kevinspui schreef : Volgens mij is het een kwestie van een servo plaatsen in de bestuurdersdeur welke je met de afstandsbediening kan bedienen. Als het goed is gaat de rest dan automatisch mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2011 12:32 #1310417
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en nog meer
Hoi Ynze,
Bij het plaatsen in de deur is het raadzaam om de unit te beschermen tegen vocht. Bij mij was de "kale" unit na een half jaar defect. Ik heb een zelfde unit volledig dicht gekit (randen en stekers) en geplaatst en die doet het nu al weer een jaar.
Groet
Bij het plaatsen in de deur is het raadzaam om de unit te beschermen tegen vocht. Bij mij was de "kale" unit na een half jaar defect. Ik heb een zelfde unit volledig dicht gekit (randen en stekers) en geplaatst en die doet het nu al weer een jaar.
Groet
Moderators: Jerry Stam