Rare tellerbak
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2011 21:41 #1085031
door V700 register
Rare tellerbak is gemaakt door V700 register
Mooi dan,
Ik heb hier een volvo 740 Estate Diesel staan uit '87 (2zitter)
Nu werkt de dieselmeter als ik het contact aanzet, maar zodra ik ga rijden valt die al snel dood neer.
De klok tikt niet meer
De tellerstand loopt niet meer op, ook de dagteller niet dus wanneer ik moet tanken weet ik niet
En nu komt het vreemde, ik heb een DHZ knop links zitten en en als die omschakel valt mijn km teller uit....
Wat is hier allemaal loos?
Ik heb hier een volvo 740 Estate Diesel staan uit '87 (2zitter)
Nu werkt de dieselmeter als ik het contact aanzet, maar zodra ik ga rijden valt die al snel dood neer.
De klok tikt niet meer
De tellerstand loopt niet meer op, ook de dagteller niet dus wanneer ik moet tanken weet ik niet
En nu komt het vreemde, ik heb een DHZ knop links zitten en en als die omschakel valt mijn km teller uit....
Wat is hier allemaal loos?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Balkenende
- Junior lid
-
Minder
Meer
26-01-2011 21:55 #1303024
door Chris Balkenende
Beantwoord door Chris Balkenende in topic rare tellerbak
Ken je de historie van deze auto ? het lijkt mij dat dit een ex bedrijfswagen is geweest waar men een aanpassing in heeft gemaakt om prive gereden km te verduisteren, ik ben dit in het verleden vaker tegen gekomen, o.a. opel omega waar de km kabel regelmatig werdt losgekoppeld om prive km te "sparen" ook met leasebakken kwam het voor dat men 2 of 3 dagen per week zonder km registratie reed om van de leasemaatschappij geen boete km,s belast te krijgen
Zeker als deze 740 in het verleden bij een wat grotere organisatie heeft gereden bestaat de kans dat er een electronisch geintje inzit
Zeker als deze 740 in het verleden bij een wat grotere organisatie heeft gereden bestaat de kans dat er een electronisch geintje inzit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2011 07:59 #1303047
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk
de massa eens even goed na van het geheel. Heb hier vergelijkbare storingen gehad in een 760 diesel. Het massapunt rechts onder bij de A-stijl schijnt erg berucht te zijn (is bij mij ook suf, ben daar gisteren achter gekomen)
Moderators: Jerry Stam