ventilatie enzo,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 19:28 #1084286 door V700 register
ventilatie enzo, is gemaakt door V700 register
Hallo,

Vanmiddag ben ik nog even bezig geweest met de 760, kwam ik tot de conclusie dat mijn ventilatie niet meer werkt, heb het dash bijna helemaal uit elkaar gehad en ook andere standen schakelaar geprobeerd te hebben werkt zij nog steeds niet, ik heb ook verschillende standen geprobeerd kwa ventilatie richting maar dat bood geen soelaas, er zit ook een airco die zijn werk nog heel goed deed voordat ik hem weg heb gezet, maar hij blaast nu niet meer, welke airco ik zo heb weet ik niet het is in ieder geval door de fabriek ingebouwd, en voor zover ik het heb kunnen zien zagen alle draden er mooi en netjes uit zonder beschadigingen.
Het gaat om de 760 GLE TD Sedan uit 1984, dus met airco, tips zijn dus van harte welkom, hulp hierbij ook.

Groeten Tom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 19:31 #1297571 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toevallig
Er is toevallig geen vacuumslangetje in de motorruimte losgeraakt ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 19:54 #1297579 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor zover ik het kan
Voor zover ik het kan ontdekken niet, maar de ventilatie gewoon niet in welke stand ik hem ook zet, en op het raam,voeten,gezicht laten blazen maakt ook niets uit.
dus waar dat raadsel nu weer in zit weet ik niet want heb de ventilatie standen schakelaar (dus 1,2,3,4 draaiknop ) verwisseld met een werkende gaf geen soelaas die uit de 760 ook op die van de 740 gedaan (heeft wel meer standen de originele) maar daar deed hij het ook op, en stop hem terug in de 760 en geen krimp dus daar zou het niet aan mogen liggen toch.

Groeten Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 20:22 #1297590 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vacuum
Krijgt de 760 z,n vacuum wel van de (draaiende Diesel)  motor ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 20:31 #1297592 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb geen flauw idee of
Ik heb geen flauw idee of hij de vacuüm van de motor krijgt, dat verwarmings gebeuren in onze bakstenen is totaal nieuwe leer stof voor mij, trouwens wel een puzzel om alles netjes los te krijgen zonder het te slopen met het gevoelige plastiek, en ook weer een beetje in elkaar te krijgen.
maar 2 weken terug toen ze weer onder dak ging, werkte zij wel gewoon en ben verder nergens aan geweest tot ik vandaag nog even wou kijken of ik toch geen leven kreeg ik mijn tellerbak, kwam ik er dus achter dat de ventilatie het nu niet meer doet.

Groeten Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 21:02 #1297598 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ACHTER HET DASHBOARDKASTJE
Zit op het zwarte plastic  een "iets"dat je kunt indrukken.
Dus ,...als je jou kastje er nog af hebt kijk je tegen een vertragingsrelais aan.Links er van zit een soort versmalling in de cobi unit daar moet je eens goed kijken of daar een 'ding"zit wat je kunt indrukken.Deze rare uitleg telt alleen als je een a.c.c hebt.Sorry dat ik niet duidelijker kan zijn .
Heb je de boel al weer opgebouwd?
Dan moet je ergens in het koelwater systeem in een slang een sensor kunnen zien (meestal in de motor ruimte) als deze sensor stuk is dan doet de A.C.C het ook niet
Nu maar hopen dan je een A.C.C hebt...(da,s een Airco met zo,n draaischijf om de temp. te regelen)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2010 18:18 #1297680 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hmmmm, ik heb zo,n ding met
hmmmm, ik heb zo,n ding met schuiven enigste draaiknop die eraan zit is de knop voor de blaas stand dus dan heb ik geen acc denk ik, meeste zit allemaal weer op zijn plek zoals het hoort te zitten.

Groeten Tom.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC