klein cruise control vraagje ,voor experts op dit gebied*** OPGELOST***
- V700 register
- Nieuw lid
-
gr.M
ook ik heb me gewaagd aan het inbouwen van een cc ,ondanks de vele moeilijkheden die ik hier op de site gevonden.
vraag:
Waar moeten de stekkers aan die links langs het binnenscherm lopen ,de gele begrijp ik (OBD),echter de 2 aan elkaar verbonden o.a zwart/roze draad kan ik nergens plaatsen,ondanks de vele beschrijvingen mis ik iets geloof ik,volgens mij is deze voor de automaat wat deze auto ook is ,wel heb ik een blauwe stekker in de auto-draadboom ,maar daar zit maar 1 draad aan de dubbele stekker.Dat kan het toch niet zijn ? ,in het schema hier op de site staat gewoon een dubbele stekker met 2 draadjes,iemand ideen of tips?,de obd doet het ook ( nog )niet dus daar heb ik nu niks aan.
vast bedankt voor de moeite ,het is een '95 2.4 dtic ,zonder voorbereide draadboom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar waar deze zit is mij ook niet helemaal duidelijk, er is vast iemand die dat weet?????
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat ligt aan jou dan denk ik? (qua kennis van hoe die diagnostics werkt, bedoel ik dan)965diesel schreef : het is een '95 945 diesel ,en echt niet voorbereid (mijn sloper wel ,jammer genoeg nu )daar komt de cc niet uit overigens,het is een 14 pins ,de obd doet het inmiddels wel maar daar word ik nog niet wijzer van ,alle tips meer dan welkom !!
Als OBD (pigtail) het namelijk doet, kun je in Mode 1 (zelfdiagnose), 2 (onderdelentest) en 5 (uitschakeloorzaak) uitzoeken wat er aan de hand is.Hier op de site staat een behoorlijk uitgebreide storingscode-sectie, maar is voorbehouden aan leden.
Overigens, een 940 van 1995 en van voor september is inderdaad niet voorbedraad, dat is een modeljaar 1995. Modeljaar 1996 was wel voorbedraad, als ik me niet vergis.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe is het opgelost?Dan hebben we er mogelijk in de toekomst nog iets aan.965diesel schreef : Iedereen bedankt voor het meedenken
- V700 register
- Nieuw lid
-
gr.M