Intervalrelais
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb er ook één en wil er nog wel aan één zien te komen, is diegene die dat toen geregeld heeft nog onder ons zodat ik kan vragen welk merk en type dat was en waar ze toen gekocht zijn of weet één van de lezers het antwoord op deze vraag.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar wat Henk zegt klopt ook. De relais 99 van VW past óngemodificeerd in de 960 serie 2 en later maar hij is om te bouwen voor de 7/940. Hoewel Henk mij toen wel zijn ingescande schema heeft gemaild, heeft het verder geen aandacht meer gehad. Mogelijk dat hij je verder wil helpen.
Oja, op Ebay komen ze ook nog wel eens langs. Zoekterm wereldwijd: Volvo Intermittent Wiper Relay of Volvo Varaible Wiper Relay
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zie <a href=" www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/elektri...enreinigung/1020840/ " target="_blank">HIER.
Groetjes Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Type relais 99 (357955531)
succes
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik zeg doen! Hij is (daar in de aanbieding) maar een paar euro duurder dan die van de groupbuy destijds. Wel even op de verzendkosten letten.Harnt schreef : Skandix heeft hem ook!
Zie <a href=" www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/elektri...enreinigung/1020840/ " target="_blank">HIER.
Groetjes Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat klopt voor de S/V90 en de 960-II (die 99).VolvoS90 schreef : Het relais 99 is helemaal niet zo'n bijzonder ding en ruim voldoende beschikbaar. Ik heb de mijne (relais 99) voor een 10 tje gekocht bij de lokale VW sloopboer...
Type relais 99 (357955531)
succes
Maar die voor de 700/900 waar Ton naar zoekt was moeilijker te vinden, totdat Harnt met zijn tip kwam! Tof.