Probleem met electr. bed. zetel...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2010 13:16 #1083258
door V700 register
Probleem met electr. bed. zetel... is gemaakt door V700 register
Allen,
Ik heb een waardeloos probleem met de electrisch bedienbare passagiers zetel. Deze wil niet meer voor of achteruit geschoven worden dus moet de zetel uit de wagen genomen worden voor inspectie. Nu komt het: om bij de achterste bevestigingsbouten te kunnen geraken moet de zetel naar voren worden geschoven... Dat werkt niet meer... Heeft iemand een tip?? Ik weet het niet meer.
Robert
Ik heb een waardeloos probleem met de electrisch bedienbare passagiers zetel. Deze wil niet meer voor of achteruit geschoven worden dus moet de zetel uit de wagen genomen worden voor inspectie. Nu komt het: om bij de achterste bevestigingsbouten te kunnen geraken moet de zetel naar voren worden geschoven... Dat werkt niet meer... Heeft iemand een tip?? Ik weet het niet meer.
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2010 13:39 #1290611
door V700 register
Had een electrische zetel trouwens ook geen handbedieningsmechaniek?
Beantwoord door V700 register in topic Prik?
Het zetelkussen losnemen en de motor bedienen met directe 12 volt erop?robertm schreef : Heeft iemand een tip?? Ik weet het niet meer.
Had een electrische zetel trouwens ook geen handbedieningsmechaniek?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2010 14:06 #1290615
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nope
Hej Bas,
Nope, geen handbediening, alleen een gaatje gevonden om de rugleuning nog wel met de hand te verstellen. Heb nog een electrisch bediende zetel op zolder bekeken en kan ook nergens onder die zetel een handbediening vinden...
Het kussen uitnemen is inderdaad misschien een optie, wel eentje die mij niet zo aanspreekt maar er zit misschien niets anders op. Ik ga eerst de rails maar eens inspuiten met wat dunne olie. Misschien dat het helpt. De zetel wil maar 1 cm voor of achteruit en dan houdt het op. Ik kan nergens een blokkade op de rails (muntje of zo) vinden.
Nope, geen handbediening, alleen een gaatje gevonden om de rugleuning nog wel met de hand te verstellen. Heb nog een electrisch bediende zetel op zolder bekeken en kan ook nergens onder die zetel een handbediening vinden...
Het kussen uitnemen is inderdaad misschien een optie, wel eentje die mij niet zo aanspreekt maar er zit misschien niets anders op. Ik ga eerst de rails maar eens inspuiten met wat dunne olie. Misschien dat het helpt. De zetel wil maar 1 cm voor of achteruit en dan houdt het op. Ik kan nergens een blokkade op de rails (muntje of zo) vinden.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2010 18:48 #1290624
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic Kan
Als het goed is ligt er een slinger in je gereedschapsset daarmee kan je handmatig van achter naar voor en vv.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2010 23:13 #1290667
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Vadis?
Hallo Robert
Staat er niet in Vadis hoe je in dit soort gevallen moet handelen?
groetjes
Mathy
Staat er niet in Vadis hoe je in dit soort gevallen moet handelen?
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam