Kan ineens niet meer foutcodes uitlezen? LH2.4 B234F
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ik dacht vandaag, laat ik eens ff kijken of er foutcodes zijn.
Dus op contact, kap open, pinnetje in nummer 2, en drukken op het knoppie.Maar verrek..het lampje blijft gewoon uit..ook als ik op het knoppie druk.
Ff checken of ie op contact staat...Ja hoor, staat op contact, alles doet het. motor draait voorderest ook goed.
Maar het rode lampie laat niets van zich zien.
Iemand een verklaring?
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Pinnetje er weer uit, contact af en knop indrukken.Terwijl je hem ingedrukt houd, even heen en weer bewegen en een aantalmalen hysterisch achtereen indrukken.
Contact weer aan en knop indrukken.Met pinnetje er weer in moet er dan een lampje gaan branden, ook zonder dat je de knop in drukt trouwens.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
En dat is exact wat ik erg vaak heb zitten doen.Het ziet er ook 'schoon' uit.
Helaas geen soelaas.
Nog steeds geen licht aan het einde van de tunnel.
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Nope die zit er nog in [dat was het 1e ding dat ik checkte]Baseman schreef : Female-pin uit de box gevallen, waardoor ze elkaar niet meer raken?
Groeten,Gerben</div>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik noem maar wat op hoor, ik heb het niet zo op elektronica in auto's is leuk maar kan heel snel kapot gaan. zeker als het wat ouder wordt.
Suc6
Tom,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
<a href="/node/33817#comment-172422" target="_blank">Hier</a> staat de pinout van de LH-Jetronic 2.4.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ik heb mijn ECU er al even eruitgehaald en kabels gecheckt en teruggezet.
Geen verschil.
Zal hem er morgen weer eens uithalen en kijken of er een signaal vanaf komt.
Het is trouwens nummer 16<table border="0"><tbody><tr><td>16</td> <td></td> <td>Green/Red</td> <td></td> <td>I/O</td> <td></td> <td>Diagnostics lead L Data link connector, pin 2</td> <td></td> <td></td></tr></tbody></table>Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Ik heb ook niet gekeken, alleen maar gedacht dat het 22 kon zijn misschien is 12 ook een mogelijkheid. Gewoon het schema opzoeken. Het is een rechtstreekse verbinding naar de ECU. Wanneer het draadje onderweg niet verbroken en de contacten zijn goed dan zit het in het inwendige van de ECU. Welk nummer heb je ook al weer? Had je er nog niet eentje op reserve?gerryberrie schreef : @Timen, Zoals in mijn andere topic [bedankt voor link Mathy!] kan je zien dat pin 22 voor de lamda sensor - check engine light is.
Ik heb mijn ECU al even eruitgehaald en kabels gecheckt en teruggezet.
Geen verschil.
Zal hem er morgen weer eens uithalen en kijken of er een signaal vanaf komt.
Het is trouwens nummer 16<table border="0"><tbody><tr><td>16</td><td> </td><td>Green/Red</td><td> </td><td>I/O</td><td> </td><td>Diagnostics lead L Data link connector, pin 2</td><td> </td><td> </td></tr></tbody></table>Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.