radio display

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2010 19:29 #1082485 door V700 register
radio display is gemaakt door V700 register
Het display van mijn radio doet het niet meer, dwz de cijfers en letters doen het niet meer. de lampjes die branden nog gewoon. dit gebeurde van het een op het andere moment zonder dat het vooraf vervaagde.
is hier een makkelijke oplossing voor of ben ik toe aan een nieuwe radio ?
En dan heb ik nog een radiovraag. Wij hebben ook een ford mondeo uit 2000 en daar zit een standaard ford radio/cd speler in. als de radio aan staat dan werkt de snelheidsmeter niet, iemand een idee wat dat zou kunnen zijn ?
grt Ralph

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2010 19:30 #1285768 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic het gaat om een cr 906 in
het gaat om een cr 906 in een volvo 960 uit 96 met cd wisselaar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2010 19:32 #1285770 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welke
Wat is het type van de radio in de Volvo ? Een bigfront, SC-xxx ? Of een enkeldins radio, Cx-xxx ?
Voor de Ford radio kun je je vraag het beste op een Ford-forum stellen. Daar zit meer kennis qua Ford-specifieke apparatuur en eventueel vaak voorkomende storingen (en de bijbehorende oplossing) dan hier. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2010 19:35 #1285771 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Crosspost
Crosspost :)Afhankelijke van hoe handig je bent/welke apparatuur je hebt zou ik m zelf open maken, iemand van hier vragen (je zou Bas(eman) kunnen vragen) of wegbrengen naar de storingsdienst van een elektronica zaak. Terugbrengen naar Volvo heeft niet zoveel zin, je kunt dan een nieuwe bestellen voor een paar honderd euro. Ze hebben geloof ik een soort ruilprogramma en doen niet aan reparatie waarbij de radio dan teruggaat naar de eigenaar waarna deze de reparatie betaalt. Je kunt ook een andere, gebruikte, zoeken en die gewoon monteren en deze wegdoen. Maar kapot issie nu ook al, en wie weet kun je het zelf fixen. Ik heb hier nog nooit van gehoord en kan je niet zo vertellen wat er aan de hand is. Vermoedelijk een slechte verbinding tussen print en display, maar zover was je zelf denk ik ook al :)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2010 23:22 #1285792 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ja, die is er
Hallo Ralph
En die oplossing heet Bas(eman).
De Ford-radio zit waarschijnlijk verkeerd aangesloten.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC