Kilometerteller 740 gle estate
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-08-2010 07:08 #1082295
door V700 register
Kilometerteller 740 gle estate is gemaakt door V700 register
mijn kilomterteller vertoond al een tijd kuren, maar nu is het helemaal bar geworden. kan vaak niet meer aflezen hoe hard ik rij, omdat de naald gewoon op nul blijft staan, dagteller en kilometer teller doen het ook allebei niet meer. (toen de kiren nog niet helemaal waren, en de naald nog af en toe wat aangaf, deden die het nog wel, maar dan alleen met de aangwezen snelheid mee)
daarnaast gaan nu mijn lampjes achter mijn dashboard ook niet meer altijd aan.
het is een volvo he, dus dan doen ze het wel, en dan weer niet, voor mij beide onverlklaarbaar.
iemand een goeie tip?

daarnaast gaan nu mijn lampjes achter mijn dashboard ook niet meer altijd aan.
het is een volvo he, dus dan doen ze het wel, en dan weer niet, voor mij beide onverlklaarbaar.
iemand een goeie tip?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-08-2010 07:41 #1284596
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic We hebben
Een hele fijne zoekfunctie,
Geef je probleem in en laat je verrassen door een grote hoeveelheid info over dit veel voorkomende 740 euvel.
gr. ALfred
Geef je probleem in en laat je verrassen door een grote hoeveelheid info over dit veel voorkomende 740 euvel.
gr. ALfred
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-08-2010 07:43 #1284597
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zou
Zou voor de verlichting (en misschien ook de snelheidsmeter) de massa's van de tellerunit controleren. Zitten volgens mij links van de voeten van de bestuurder, achter het paneel. Dat paneel voorzichtig verwijderen, er loopt een dun reepje kunststof omhoog langs het dashboard, als je pech hebt breekt dat af. Stripje tegen de carosserie waar zwarte draadjes op geschoven zijn. Voor de snelheidsmeter: misschien is de stekker op het differentieel van de achteras slecht, die zou je nog kunnen controleren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-08-2010 05:10 #1284640
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goeie tip, ga ik morgen
goeie tip, ga ik morgen meteen naar kijken. Er zit daar bij mij ook een soort ventilatieklep of zo, waar heel professioneel ducktape over zat. misschien had dat er wat mee te maken.
even voor de eerdere reactie, het forum staat zo vreselijk vol met artikelen, dat zoeken me te veel onduidelijkheid geeft, vandaar dus gewoon de directe vraag.
even voor de eerdere reactie, het forum staat zo vreselijk vol met artikelen, dat zoeken me te veel onduidelijkheid geeft, vandaar dus gewoon de directe vraag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-08-2010 09:53 #1284646
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ventilatie
Djurre,

alle 740 hebben zo`n ventilatie gat bij de voeten van de bestuurder..

alle 740 hebben zo`n ventilatie gat bij de voeten van de bestuurder..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2010 22:49 #1286868
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waar zit die stekker op het
Waar zit die stekker op het differentiëel, als ik vragen mag?
Bij mijn 745 TI doet zich het probleem voor van een zwabberende snelheidsmeternaald, nu blijft ie zelfs gewoon op 0 staan. De kilometer- en dagteller lopen ook niet meer.
Het probleem doet zich eigenlijk voor sinds ie voor 1 keer door de wasstraat is geweest (met bodemreiniging). Voortaan toch maar weer met de hand dus...
Bij mijn 745 TI doet zich het probleem voor van een zwabberende snelheidsmeternaald, nu blijft ie zelfs gewoon op 0 staan. De kilometer- en dagteller lopen ook niet meer.
Het probleem doet zich eigenlijk voor sinds ie voor 1 keer door de wasstraat is geweest (met bodemreiniging). Voortaan toch maar weer met de hand dus...
Moderators: Jerry Stam