radio code CR 603

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2010 14:05 #1081869 door V700 register
radio code CR 603 is gemaakt door V700 register
Dag mensen,
Na een dure reparatie bij een volvo dealer in Assen (waar ze 2 uur nodig hadden om een startmotor te verwijderen, deze zou vervangen zijn, de oude hebben we overigens niet mogen zien)
deed de radio het niet meer. de code moet opnieuw worden ingetypt. Had de dealer niets over gezegd natruurlijk. Dus de radio daar heen gebracht, een wek kwijt geweest en ik kon 'm weer opahelen, de code kostte 20 euro. Nadat ik me al redelijk afgezet voelde door hun incompetentie heb ik dat niet gedaan.
ik heb de voorgaande posts hierover gelezen maar snap ze niet.Ik ben geen electr expert. de radio ligt uit elkaar./ ik kan de beroemde diodes niet zien. Ik heb ook geen idee wat er dan 'uit te rekenen'is..
Er ziten tientallen kliene buisjes op rpintplaten. Heeft iemand misschien een foto?? 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2010 16:29 #1282142 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic kosten code
Op 31 juli vorig jaar kostte mij dat € 14,24 incl. btw., eveneens bij de dealer.
Kan me niet voorstellen dat die kosten binnen 1 jaar met bijna 50% zijn toegenomen. Dat zou je al in kunnen brengen, naast protesteren.

av JB

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2010 16:39 #1282143 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Startmotors worden zelden
Startmotors worden zelden vervangen door nieuwe. Over het algemeen moet je de oude inleveren en krijg je een ruilexemplaar terug. Vandaar dat je de oude niet te zien krijgt.
Alleen bij echte ouderwetse reparateurs kan je de eigen startmotor brengen en krijg je die als alles goed gaat dezelfde dag na reparatie weer terug.
Voor de radiocode had je misschien beter eerst hier even op het forum kunnen komen.

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2010 22:37 #1282174 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic arnaud schreef: ik heb de

arnaud schreef : ik heb de voorgaande posts hierover gelezen maar snap ze niet.Ik ben geen electr expert. de radio ligt uit elkaar./ ik kan de beroemde diodes niet zien. Ik heb ook geen idee wat er dan 'uit te rekenen'is..

[EDIT Moderator]De uitleg hoe de radiocode te 'kraken' of geheel te verwijderen is op het forum niet toegestaan.Ik heb de uitleg die hier stond, per PB aan de topicstarter gestuurd.
[END EDIT]
Succes!
Piet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2010 10:10 #1282197 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch wel.

john b schreef : Op 31 juli vorig jaar kostte mij dat € 14,24 incl. btw., eveneens bij de dealer.
Kan me niet voorstellen dat die kosten binnen 1 jaar met bijna 50% zijn toegenomen. Dat zou je al in kunnen brengen, naast protesteren.

Hoe je aan 50% komt is mij een raadsel, maar inderdaad, de 14,24 euro die het tot afgelopen april kostte, is nu inderdaad 20 euro geworden.Ik heb er reeds 3 teen dat tarief opgevraagd, helaas (uiteraad alleen HU en SC-series, CR-series is het niet voor nodig.)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC