MBC Gevraagd!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2010 23:23 #1081753 door V700 register
MBC Gevraagd! is gemaakt door V700 register
Hallo Allen,
Ik ben aan het overwegen om een MBC aan te schaffen en in te bouwen.
Dit omdat het mij lekker lijkt om net even wat meer power te hebben bij het inhalen.
Ook denk ik dat het wat lekkerder rijdt met een caravan erachter. Is dit ook zo?
Heeft iemand toevallig nog een setje liggen? MBC met een turbodrukmeter?Of een adresje in Nederland waar je geschikt een setje kunt aanschaffen?
Zijn er ook nog negatieve kanten aan dit MBC systeem?Groet,

Alwin

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2010 01:27 #1281596 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic MBC
Dag Alwin,ik heb nog wel een nieuwe MBC liggen voor je uit een groupbuy test maar die vind ik niet top. Beter is een nieuwe en m.i. zijn <a href=" www.3barracing.com/product_7.htm " target="_blank">DIT zo'n beetje de beste en meest betaalbare, voor het geld hoef je het dus niet te laten. Bestel er daar gewoon eentje.Nadelen van een MBC zijn er mits je een niet al te zware rechtervoet hebt niet te noemen. In principe wordt het e.e.a. wat zuiniger omdat het allemaal net wat makkelijker gaat en nog beter ademt. Stel e.e.a. af op een veilige 0.8 bar max. dat kan absoluut zonder problemen, (afstellen met b.v. een autovoetpomp maar eigenlijk nog beter met een echte meter). Verder kun je eens op zoek gaan naar een tellerbak van een Hpt voor de toerenteller met geintegreerde turbodrukmeter, deze zet je dan over in je eigen tellerbak.Als je met een caravan gaat rijden is dit een superupgrade waar je nog heel erg veel plezier van gaat krijgen. Maar kijk uit... als je eenmaal gaat tunen wil je steeds meer en beter dus je bent gewaarschuwd bij deze  ;b

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC