koelfan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-06-2010 10:12 #1279830 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stadsbus
'k dacht al, ik hoor een stadsbus, maar het bleek weer een Volvo ;-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 01:59 #1279920 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Verschillende uitvoeringen/versies?
Hallo Volvisti
Weet iemand of er van die elektrisch aangedreven fan verschillende versies gebruikt zijn?  En zo ja, of de één gevoeliger is voor oververhitting dan de ander?
groetjes
Mathy    (die het geluid van de meedraaiende fan leuk vind, vooral als je een stuk karton voor de radiator zet, omdat je thermostaat kapot is, maar liever wat meer benzine spaart)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 09:08 #1279933 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan.

Mathy schreef : En zo ja, of de één gevoeliger is voor oververhitting dan de ander?

Maar dan nog, hij is niet afgezekerd in de fan zelf, dus ze fikken allemaal uit als ie vastloopt. Als je hem met de hand nog kan bewegen en dat gaat redelijk geluidloos, is het niet zo dramatisch, maar staat ie echt vast zou ik er ofwel geen meter meer mee rijden, of er tijdelijk een Visco op zetten en de electrieke helemaal losnemen, tot en met het aansturingsrelais achter de <strike>asbak </strike>accu aan toe.

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 10:53 #1279942 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic waar?

Baseman schreef : de electrieke helemaal losnemen, tpot en met het aansturingsrelais achter de asbak aan toe.

Kun je lang zoeken. Dat relais hangt onder de linker koplamp aan een frame-pje. Een fors kastje van ongeveer 7*12*4cm h*b*d.
Adrian
740 91 D24 M47 airco 310k ==&gt; 570k
940 96 B230FK AW71L ecc 115k ===&gt; 192k

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 11:06 #1279943 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Accu?

Adrian schreef :

Baseman schreef : de electrieke helemaal losnemen, tpot en met het aansturingsrelais achter de asbak aan toe.

Kun je lang zoeken. Dat relais hangt onder de linker koplamp aan een frame-pje. Een fors kastje van ongeveer 7*12*4cm h*b*d.

Ja, waarom ik dat typte, is me niet duidelijk, ik weet namelijk precies waar die zit, en dat is niet achter de asbak, maar achter de accu, inderdaad, onder de koplamp.Met twee dingen tegelijk bezig, denk ik.
(ik heb het aangepast.)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC