CD Wisselaar bekijken/ Audio technicus gevraagd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onlangs audio systeem in auto laten vervangen. CR+Cd401+Wisselaar gekocht en gemonteerd. De wisselaar heeft het gedaan tot ik wilde wisselen. Daarna krijg ik geen cd's meer uit de wisselaar. De wisselaar speelt dus ook niets meer af. Consequentie : 3 apparaten waarmee ik alleen radio kan luisteren.
Weet iemand of dit een bekend verschijnsel is en heeft iemand desnoods nog een wisselaar in de aanbieding ?
Vraag 2. Kan iemand de verlichting in een radio vervangen ? Ik heb een felle radio en een half zachte cd aansturingsunit. Leek even van niet, maar is toch erg storend, zeker in het donker. Kennelijk ooit de verlichting van vervangen met een te zacht lampje. Volgens de brochre is de verlichting identiek.
<u>Vergoeding geen probleem</u>. Thuis knutselen ook optioneel, stuur ik het gewoon op.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb er nog eentje liggen, maar geen cassette, daar was ik nog naar op zoek.We kunnen hem er wel mee testen.Zinvoller lijkt het me, jouw unit aan mijn auto te hangen, om te zien wat er gebeurd, want de speler was naar mijn idee in orde, als dat niet zo blijkt te zijn, ben ik je een ander, wel werkend exemplaar schuldig, niet?Jee schreef : Weet iemand of dit een bekend verschijnsel is en heeft iemand desnoods nog een wisselaar in de aanbieding ?
Ja, dat kan ik, ik heb ook nog een tweede CD-401 ergens, die we kunnen testen.Jee schreef : Vraag 2. Kan iemand de verlichting in een radio vervangen ? Ik heb een felle radio en een half zachte cd aansturingsunit.
Je hebt een PB trouwens.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De Cd 401 unit geeft de melding E02
@Bas : Schuldig ? Het geheel werkte wel (welliswaar getest met 1 cd). Gevoelig materiaal van x jaar oud. Risico koper hoort daarbij. Service is altijd leuk, maar ik ben niet van "risico nemen" en dan claimen. Neemt niet weg dat ik het erg prettig vind dat je de volledige klantenservice in werking stelt ! (ruimte voor smiley)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oh, die melding, dan zit er een CD klem in de unit.Lossen we op.Jee schreef : De Cd 401 unit geeft de melding E02
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
misschien is het bij jou niet aan de orde maar ik heb in het verleden wel een problemen gehad met zelfgebrande cds die ik vervolgens van een mooie sticker had voorzien... Ook al worden die cd stickervellen overal verkocht, als het warm word in je cdspeler word de lijm een beetje vloeibaar. Dat het nadelige effecten heeft voor je speler laat zich wel raden...
Groeten Rudiger
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Niet alleen dat. Maar als de stikker niet 100% in het midden zit, gaat de CD slingeren in de speler. Eigenlijk werkt dat hetzelfde als een niet-gebalanceerd wiel. Met dat verschil, dat je CD-speler daar helemaal niet tegen kan.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-