Massa / 3e remlicht - advies gevraagd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2010 20:13 #1080876
door V700 register
Massa / 3e remlicht - advies gevraagd is gemaakt door V700 register
Beste allen,
in mijn 740 GL is door een vorige liefhebber voorzien van 3e remlicht. De zwarte massakabel(tje) is vastgemaakt aan een van de moeren waarmee de verlichtingsunit rechtsachter vastzit. Kennelijk zit hier een probleempje. Er zat wat corrosie op de draad; deze wat ingekort en schoon stukje vastgemaakt op dezelfde wijze. Nu komt het echter geregeld voor dat hij het niet doet; wat friemelen laat hem vervolgens weer wel werken.
Nu ben ik natuurlijk op zoek naar een vaste oplossing. Is er in deze hoek van de wagen een andere mooie massa-oplossing?
Groeten,
David
in mijn 740 GL is door een vorige liefhebber voorzien van 3e remlicht. De zwarte massakabel(tje) is vastgemaakt aan een van de moeren waarmee de verlichtingsunit rechtsachter vastzit. Kennelijk zit hier een probleempje. Er zat wat corrosie op de draad; deze wat ingekort en schoon stukje vastgemaakt op dezelfde wijze. Nu komt het echter geregeld voor dat hij het niet doet; wat friemelen laat hem vervolgens weer wel werken.
Nu ben ik natuurlijk op zoek naar een vaste oplossing. Is er in deze hoek van de wagen een andere mooie massa-oplossing?
Groeten,
David
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2010 21:40 #1275482
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dichterbij
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2010 21:45 #1275483
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hebben het over een 740
hebben het over een 740 sedan
.
Zal aan die kant 's e.e.a. los maken, kijken of ik een mooi plekje/boutje vind om hem op vast te maken

Zal aan die kant 's e.e.a. los maken, kijken of ik een mooi plekje/boutje vind om hem op vast te maken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2010 22:07 #1275487
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gat
D,r zitten gaatjes zat om er een bout en een moer met een massa aansluiting te kunnen maken.
Suc(V) 6 !!

Suc(V) 6 !!

Moderators: Jerry Stam