Uitbouw AB (eens wat anders dan inbouw hé)
- A. Remy
- Nieuw lid
-
In de engelse 965 sloper zit er een werkende AB, blijkbaar origineel Volvo (afgaand op de AB-bediening zelf). Mocht ik deze willen uitbouwen (om ze dus in mijn 740 te monteren), wat dien ik dan zoal te demonteren aan onderdelen?
Ik heb nu ook maar 1 AB-bediening. Kunnen deze bijbesteld worden (en zo ja, heeft de dealer dan bepaalde informatie nodig?)
Graag tot hoors/mails
Wolwo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Welk type? Die grijze met een blauwe rand?Die kun je in nederland niet krijgen.Ik heb er wel nog drie liggen.wolwo schreef : Ik heb nu ook maar 1 AB-bediening. Kunnen deze bijbesteld worden (en zo ja, heeft de dealer dan bepaalde informatie nodig?)
Als je niet die met blauwe rand hebt heb ik er ook wel een paar, maar daar heb ik wel het relaisnummer voor nodig.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Dag Bas,Baseman schreef : Welk type? Die grijze met een blauwe rand?Als je niet die met blauwe rand hebt heb ik er ook wel een paar, maar daar heb ik wel het relaisnummer voor nodig.
Het is een donkergrijze met dacht 2 lichtgrijze (misschien vroeger wit) rechthoekige knoppen. Geen blauwe rand te zien.
Relaisnummer zal ik bekijken, maar kan wel een hele tijd duren aangezien er geen druk achteer zit.
Bedankt alvast
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is prima, ik heb er ook geen haast mee.wolwo schreef : Relaisnummer zal ik bekijken, maar kan wel een hele tijd duren aangezien er geen druk achteer zit.