Uitbouw AB (eens wat anders dan inbouw hé)

• A. Remy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2010 22:56 #1080827 door A. Remy
Hej hej,
In de engelse 965 sloper zit er een werkende AB, blijkbaar origineel Volvo (afgaand op de AB-bediening zelf). Mocht ik deze willen uitbouwen (om ze dus in mijn 740 te monteren), wat dien ik dan zoal te demonteren aan onderdelen?
Ik heb nu ook maar 1 AB-bediening. Kunnen deze bijbesteld worden (en zo ja, heeft de dealer dan bepaalde informatie nodig?)
Graag tot hoors/mails
Wolwo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2010 23:00 #1275193 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gokje
Ik denk de kabelboom, het relais, de relaisvoet (zit aan de kabelboom denk ik) en de ontvanger op de A-stijl ? Verder nog de 5draads motor/schakelaar uit het bestuurdersportier ?Ben bang dat de afstandsbedieningen enkel nog gebruikt te vinden zijn, niet meer nieuw leverbaar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2010 23:34 #1275199 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Type?

wolwo schreef : Ik heb nu ook maar 1 AB-bediening. Kunnen deze bijbesteld worden (en zo ja, heeft de dealer dan bepaalde informatie nodig?)

Welk type? Die grijze met een blauwe rand?Die kun je in nederland niet krijgen.Ik heb er wel nog drie liggen.
Als je niet die met blauwe rand hebt heb ik er ook wel een paar, maar daar heb ik wel het relaisnummer voor nodig.

• A. Remy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2010 22:36 #1275283 door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic donkergrijs

Baseman schreef : Welk type? Die grijze met een blauwe rand?Als je niet die met blauwe rand hebt heb ik er ook wel een paar, maar daar heb ik wel het relaisnummer voor nodig.

Dag Bas,
Het is een donkergrijze met dacht 2 lichtgrijze (misschien vroeger wit) rechthoekige knoppen. Geen blauwe rand te zien.
Relaisnummer zal ik bekijken, maar kan wel een hele tijd duren aangezien er geen druk achteer zit.
Bedankt alvast
Wolwo

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-05-2010 11:04 #1275311 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is prima.

wolwo schreef : Relaisnummer zal ik bekijken, maar kan wel een hele tijd duren aangezien er geen druk achteer zit.

Is prima, ik heb er ook geen haast mee.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC