CV met ab en probleem

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2010 21:19 #1080039 door V700 register
CV met ab en probleem is gemaakt door V700 register
Onlangs middels groupbuy het pakketje "afstandsbediening voor CV" en raamsluitmodule aangeschaft.
Waar ik al bang voor was, blijkt. De inhoud van het doosje doet mij het angstzweet uitbreken. Zoals het pakket er nu bijstaat, zal het er over 10 jaar nog staan, echter met lege batterijen
Daarom is deze oproep dubbel. Of ik zoek iemand die tegen betaling met dit pakket wil oefenen op mijn auto, of iemand die er voor zijn eigen auto een uitdaging inziet.
Voor de liefhebber die tegen betaling wil oefenen, het gaat dan voornamelijk om de afstandsbediening. De raamsluitmodule mag dan tevens in eigen zak worden gestoken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2010 21:34 #1270882 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb
Heb ik ook gekocht en moet eerlijk zeggen de doos nog niet eens open gemaakt te hebben.
Frits ( die beetje tijd tekort komt)

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2010 22:58 #1270892 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic ............

Neem je het doosje morgen mee naar Gemert Frits, ik wil wel eens een blik werpen hoe het er uit ziet. Nee, nee, ziet mar zuut, er wordt niks ingebouwd...

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2010 23:35 #1270895 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic hulp
Ik heb alles al ingebouwd inclusief een aansluting voor de vertraging binnenverlichting en knipperlichten.
Ik wil desnoods ook wel helpen.
Volgens mij komt er nog wel een inbouwdag..maar wanneer...
Ik ben ook in Gemert morgen.
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2010 08:06 #1270900 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ok

ldoensen schreef : Neem je het doosje morgen mee naar Gemert Frits, ik wil wel eens een blik werpen hoe het er uit ziet. Nee, nee, ziet mar zuut, er wordt niks ingebouwd...

Neem ik mee.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2010 15:29 #1270916 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic AB van Hawk up and running
Ben er vandaag voor de deur in geslaagd de aansluitingen te maken en dat %&%& motortje te plaatsen. Er was ongelofelijk weinig ruimte in de deur maar uiteindelijk is het een kwestie van doorzetten. De laatste handleidingen van Alex hebben enorm geholpen. Het werkt en ik (als electro no-no) ben apetrots ! Zelfs mijn knippers doen het en verkijk je niet op de kwaliteit van het HAWk setje, dat is prima voor het geld.

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
27-03-2010 20:33 #1270933 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic Jee schreef: Onlangs middels

Jee schreef : Onlangs middels groupbuy het pakketje "afstandsbediening voor CV" en raamsluitmodule aangeschaft.
Waar ik al bang voor was, blijkt. De inhoud van het doosje doet mij het angstzweet uitbreken. Zoals het pakket er nu bijstaat, zal het er over 10 jaar nog staan, echter met lege batterijen
Daarom is deze oproep dubbel. Of ik zoek iemand die tegen betaling met dit pakket wil oefenen op mijn auto, of iemand die er voor zijn eigen auto een uitdaging inziet.
Voor de liefhebber die tegen betaling wil oefenen, het gaat dan voornamelijk om de afstandsbediening. De raamsluitmodule mag dan tevens in eigen zak worden gestoken.
Jeroen (Volvo 940 BF230 Estate 1994 215.000 Tr.Green)

neem maar mee als je zover ben dat ja naar Neede komt (kunt komen).
schroeven we het er wel in.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2010 21:39 #1270944 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ries, hoe is het nu
Ries, hoe is het nu uiteindelijk gelukt om de motor etc. in te bouwen. Heb je de motor onder het deurslot gebouwd of heb je via een soort hoekoverbrenging alles weten aan te sluiten. Ik moet er nog aan beginnen maar wordt nu wel nieuwsgierig eerlijk gezegd.
 Benno uit Langeweg
940 LPT Estate Die ook nog een CV ingebouwd moet zien te krijgen

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2010 10:24 #1271056 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic AB inbouw
Hoi Benno,
Ik heb de bestaande motor van Volvo vervangen door eente  uit het Hawk setje dus onder het deurslot geplaatst. De controller (of hoe heet dat ding) met antenne heb ik niet in de deur geplaatst dat leek me te veel op de kooi van Farraday maar bij de schopplaat onder het stuur. Verder heb ik constante voeding gevonden op de draad van de rode uitstapverlichting zonder dat dat problemen opleverde met het alarm.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC