CV met ab en probleem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waar ik al bang voor was, blijkt. De inhoud van het doosje doet mij het angstzweet uitbreken. Zoals het pakket er nu bijstaat, zal het er over 10 jaar nog staan, echter met lege batterijen
Daarom is deze oproep dubbel. Of ik zoek iemand die tegen betaling met dit pakket wil oefenen op mijn auto, of iemand die er voor zijn eigen auto een uitdaging inziet.
Voor de liefhebber die tegen betaling wil oefenen, het gaat dan voornamelijk om de afstandsbediening. De raamsluitmodule mag dan tevens in eigen zak worden gestoken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Frits ( die beetje tijd tekort komt)
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Neem je het doosje morgen mee naar Gemert Frits, ik wil wel eens een blik werpen hoe het er uit ziet. Nee, nee, ziet mar zuut, er wordt niks ingebouwd...

- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ik wil desnoods ook wel helpen.
Volgens mij komt er nog wel een inbouwdag..maar wanneer...
Ik ben ook in Gemert morgen.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
ldoensen schreef : Neem je het doosje morgen mee naar Gemert Frits, ik wil wel eens een blik werpen hoe het er uit ziet. Nee, nee, ziet mar zuut, er wordt niks ingebouwd...
Neem ik mee.
- Frits Lidnr. 795
- 960 Estate/740GLE sedan/
- Daf 66 1400cc marathon sedan / Daf 66 Ya
- dafvolvo.web-log.nl/dafvolvo/2007/01/volvo.html
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
neem maar mee als je zover ben dat ja naar Neede komt (kunt komen).Jee schreef : Onlangs middels groupbuy het pakketje "afstandsbediening voor CV" en raamsluitmodule aangeschaft.
Waar ik al bang voor was, blijkt. De inhoud van het doosje doet mij het angstzweet uitbreken. Zoals het pakket er nu bijstaat, zal het er over 10 jaar nog staan, echter met lege batterijen
Daarom is deze oproep dubbel. Of ik zoek iemand die tegen betaling met dit pakket wil oefenen op mijn auto, of iemand die er voor zijn eigen auto een uitdaging inziet.
Voor de liefhebber die tegen betaling wil oefenen, het gaat dan voornamelijk om de afstandsbediening. De raamsluitmodule mag dan tevens in eigen zak worden gestoken.
Jeroen (Volvo 940 BF230 Estate 1994 215.000 Tr.Green)
schroeven we het er wel in.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Benno uit Langeweg
940 LPT Estate Die ook nog een CV ingebouwd moet zien te krijgen

- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Ik heb de bestaande motor van Volvo vervangen door eente uit het Hawk setje dus onder het deurslot geplaatst. De controller (of hoe heet dat ding) met antenne heb ik niet in de deur geplaatst dat leek me te veel op de kooi van Farraday maar bij de schopplaat onder het stuur. Verder heb ik constante voeding gevonden op de draad van de rode uitstapverlichting zonder dat dat problemen opleverde met het alarm.