Wat is de draad met het snelheidssignaal in een 780? GEVONDEN.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2010 22:26 #1080005
door V700 register
Wat is de draad met het snelheidssignaal in een 780? GEVONDEN. is gemaakt door V700 register
<div></div><div>Hallo forummers,</div><div> </div><div>Ik wil de Becker radio-navigatie in de 780 zetten en deze (de Becker dus) heeft een ingang voor het snelheidssignaal. Zonder dat werkt hij niet, naar het schijnt.</div><div> </div><div>Nu wilde ik vanavond het instrumentenpaneel er uithalen om de draad te zoeken, maar dat ging lastig en ik kreeg het turboslangetje niet los. Dus alles maar weer even teruggezet, bang dat het plastic buisje zou afbreken.</div><div> </div><div>Maar misschien weet iemand welke kleur de kabel heeft, dan kan ik hem van onderen oppikken.</div><div> </div><div>Ben benieuwd, vast bedankt.</div><div> </div><div>Groeten,</div><div> </div><div>Arthur </div><div> </div>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2010 23:36 #1270668
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geel
99% zekerheid dat deze geel is, en een apart stekkertje heeft op de tellerunit
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2010 00:17 #1270672
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic CC
Mocht je cruise control hebben dan kun je de radio er zo naast prikken met een AMP. De draad van de CC volgen dan kom je bij het snelheidssignaal op de tellerbak. Ik heb het hier wel over een Yasaki tellerbak. Foto's zijn wel te vinden hier op de site. Ik ga er voor het gemak even van uit dat de tellerbak van de 780 niet erg veel afwijkt van een 740/760, correct me if i'm wrong.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2010 22:03 #1270739
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gevonden!
<div></div><div>Ja Marnix, </div><div> </div><div>Je had gelijk: geel en een apart stekkertje. </div><div> </div><div>Inmiddels aangesloten en de navigatie werkt, zeer bedankt!</div><div> </div><div>Ben ik blij mee.</div><div> </div><div> </div><div>Groeten,</div><div> </div><div>Arthur </div>
Moderators: Jerry Stam