Afstandsbediening centrale vergrendeling OPGELOST
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2010 23:52 #1079391
door Mathy van Nisselroy
Afstandsbediening centrale vergrendeling OPGELOST is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo,Wij hebben bij onze net gekochtte Volvo 960,een afstandandbediening meegekregen.Het is een Grijs kastje met zwarte streep,waarin een knopje zit.
GR.
GR.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2010 00:22 #1266851
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uit
Uit PB contact heb ik begrepen dat de topicstarter op zoek is naar meer informatie over de zender. Nu ben ik er niet zo in thuis, maar volgens kun je met een dergelijk AB alleen de CV openen en sluiten. Volgens mij zet je er geen alarm mee aan of uit. Als het niet werkt zou je het batterijtje even moeten controleren en desnoods de zender opnieuw aan moeten melden op de ontvanger. Hoe dat moet weet ik helaas ook niet. Leuk dat je ons hebt gevonden en veel plezier met de 960 !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2010 00:39 #1266855
door V700 register
Wat ter precies mee is, weet ik niet, maar mocht de LED niet meer oplichten, ook niet met nieuwe batterijen, dan zit er waarschijnlijk een draadbreuk in. Die wil ik best voor je repareren, batterijen heb ik trouwens ook nog een setje van, denk ik, moet ik even kijken.
Beantwoord door V700 register in topic Guard I
Aan de omschrijving te zien, gaat het om een Guard I remote, die deel uitmaakt van een alarmsysteem.henk 940LPT schreef : Nu ben ik er niet zo in thuis, maar volgens kun je met een dergelijk AB alleen de CV openen en sluiten. Volgens mij zet je er geen alarm mee aan of uit. Als het niet werkt zou je het batterijtje even moeten controleren en desnoods de zender opnieuw aan moeten melden op de ontvanger. Hoe dat moet weet ik helaas ook niet. !
Wat ter precies mee is, weet ik niet, maar mocht de LED niet meer oplichten, ook niet met nieuwe batterijen, dan zit er waarschijnlijk een draadbreuk in. Die wil ik best voor je repareren, batterijen heb ik trouwens ook nog een setje van, denk ik, moet ik even kijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2010 17:30 #1267139
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En met nieuwe batterijen én...
En met nieuwe batterijen én een oplichtende LED, is de afstandbediening misschien niet bij de auto 'aangemeld', oftewel herkent de auto hem niet. In de handleiding van het Volvo Guard Alarm staat onderaan een document waarin wordt verteld hoe je de afstandsbediening opnieuw aan de auto kunt aanmelden. Succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2010 17:24 #1275102
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Moderators: Jerry Stam