Passen Engelse koplampen op een Nederlandse 940?
- Robert Geurts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2010 15:37 #1079374
door Robert Geurts
Passen Engelse koplampen op een Nederlandse 940? is gemaakt door Robert Geurts
Hoi,
<a href="/node/30791">Hier</a> worden Engelse koplampen aangeboden. Aangezien de reflectoren van mijn koplampen niet meer zo best zijn, is dit voor mij interessant. Ik weet alleen niet of de Engelse units uitwisselbaar zijn met de Nederlandse.
Kan iemand mij dit vertellen?
Het gaat overigens om de units met reflector. De lenzen gebruik ik gewoon van mijn huidige lampen.
Robert
<a href="/node/30791">Hier</a> worden Engelse koplampen aangeboden. Aangezien de reflectoren van mijn koplampen niet meer zo best zijn, is dit voor mij interessant. Ik weet alleen niet of de Engelse units uitwisselbaar zijn met de Nederlandse.
Kan iemand mij dit vertellen?
Het gaat overigens om de units met reflector. De lenzen gebruik ik gewoon van mijn huidige lampen.
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2010 15:59 #1266777
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic LHD en RHD koplampunit
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar in Vadis lijken de nummers hetzelfde voor LHD en RHD. (3518595 en 3518594) Iemand ervaring?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2010 17:08 #1266780
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nummers
Zijn dat de nummers van de complete units ? Het lijkt me dat die nummers voor complete verschillen ivm een andere lens/glas. Mij lijkt dat je ze niet voor niets moet afplakken. Reflectoren en omhulling (aan de achterkant) zouden wel eens gelijk kunnen zijn.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2010 17:49 #1266790
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic LHD RHD
Henk LPT schreef :Reflectoren en omhulling (aan de achterkant) zouden wel eens gelijk kunnen zijn. Klopt Henk, de nummers die ik gegeven heb zijn van de reflectoren. De topicopener wil zijn eigen lezen gebruiken vandaar dat ik dacht dat het e.e.a. wel zou passen?
- Robert Geurts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2010 22:01 #1266995
door Robert Geurts
Beantwoord door Robert Geurts in topic En vandaag bedenk ik dat ik elektrisch verstelbare koplampen heb
Is dat verstelmechanisme onderdeel van de lamp? Of kun je de onderdelen van een "niet elektrisch verstelbare lamp" monteren op een elektrisch verstelbare. Het gaat dan idd om de reflectoren.
Mijn Vadis doet het niet, kan iemand mij hierover meer vertellen?
Groet,
Robert
Mijn Vadis doet het niet, kan iemand mij hierover meer vertellen?
Groet,
Robert
Moderators: Jerry Stam