Iedere AB op Volvo CV relais?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Kan ik iedere AB (gemaakt voor de automotive markt) inleren op het relais dat Volvo aanbiedt voor de bediening van CV of alarm? En hoeveel kanalen/knoppen/funkties kan zo'n origineel Volvo relais aan?
Waar zit dat relais trouwens? En zijn de (knipper)lichten al aangesloten?
groetjes
Mathy
PS A.U.B. geen "dat kan ook met dit of dat setje" oplossingen! Ik wil een antwoord op bovenstaande vragen, geen alternatieven!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee.Mathy schreef : Kan ik iedere AB (gemaakt voor de automotive markt) inleren op het relais dat Volvo aanbiedt voor de bediening van CV of alarm?
Welk relais, Guard 2 heeft twee knopen, maar de Guard voor de V70 heeft er 3, de remote voor dde S80 eeft er 4.Oplopend in functie: LOCK/UNLOCK, Panic, boot-release en ik meen car-finder.Mathy schreef : En hoeveel kanalen/knoppen/funkties kan zo'n origineel Volvo relais aan?
Het Guard alarm bij een 940 zit rechts van het dashboardkastje, het CDV relaisin de middenconsole, zie relaistray met de zoekfunctieMathy schreef : Waar zit dat relais trouwens?
Ja. (de vraag is waarop, maar op een Guard wel, op de standaard CDV natuurlijk niet, waarom ook...)Mathy schreef : En zijn de (knipper)lichten al aangesloten?
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik wil een Volvo relais gebruiken dat plug and play is in de 940 en waarop ik later eventueel een niet origineel alarm aan kan sluiten.
Ik vind de meeste aftermarket zendertjes spuuglelijk, maar datzelfde vind ik van de 7/90(0) zendertjes. Maar er zijn nieuwere zendertjes van Volvo die best mooi zijn. De allernieuwste zullen wel niet werken, maar de wat oudere ...
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben lost.Mathy schreef : Ik wil een Volvo relais gebruiken dat plug and play is in de 940 en waarop ik later eventueel een niet origineel alarm aan kan sluiten.
Je rijdt Volvo, je bent gek op accessoires, alles origineel Volvo en geen fan van spul wat er niet in hoort of er tussen gebreid moet worden.
Volvo heeft een alarmsysteem geleverd, ook voor jouw auto.Dat past dus, kun je er een-op-een in zetten en heeft twee bijpassende werkende originele Volvo afstandsbedieningen.
Waarom zou je in godsnaam op zoek gaan, naar aftermarket spul dan?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Misschien omdat ik dat alarm al lang in huis heb...
groetjes
Mathy (die vroeger zei dat ze om twee redenen z'n auto niet zouden jatten: a) hij had geen auto en b) hij had een alarmsysteem)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je bedoeld dat je een aftermarket set, al lang in huis hebt?Die zet je dan toch gewoon te koop op marktplaats of zo?Mathy schreef : Misschien omdat ik dat alarm al lang in huis heb...
Ik heb die Guard met antracietkleurige twee-knops remote, persoonlijk vind ik hem niet echt lelijk.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het relais uit de S60, V70 en S80 zal wel via de CAN-bus werken, maar eigenlijk wil ik het relais uit de 940 gebruiken in combinatie met een andere zender. Vraag is dus of ik die andere zender (en dat kan er een zijn uit een neiuwere Volvo, maar ook iets anders) werkt met het (ontvangst)relais dat plug-and-play is in onze auto's.
BTW de AB uit de S/V40 heb ik ook al gezien. Dat wordt het i.i.g. niet.
groetjes
Mathy