VW transporter stroomloos.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2009 19:59 #1077573 door Ton Visser (GAST)
VW transporter stroomloos. is gemaakt door Ton Visser (GAST)
Hoe jullie ook over die dingen denken, ik heb er nu een probleem mee, hij is stroomloos, hij start niet maar heeft ook helemaal geen dashboardlampjes. De accu is doorgeladen en lijkt in orde, vóór en na het doorladen hadden we wel stroom op een proeflampje. Alle kabels zitten goed vast, iemand enig idee?
Ton.

Die auto is van mijn schoonzoon, hij belde met de woorden "hij start niet meer", de bevindingen heb ik al vermeld.
Nu blijkt het zo te zijn dat er verschillende uitvoeringen zijn die twee accu´s hebben, het is een heel luxe T5 met alles electrisch wat je maar bedenken kan en als je die tweede accu die in de motorruimte zit  oplaadt dan start ie wel, en hij blijft tot nog toe vol.
De voorlopige conclusie is dat er ergens een lampje is blijven branden, waarbij ik het dan vreemd vind dat een lampje in zo´n geval de startaccu ken leegtrekken. 
Allemaal bedankt voor het meedenken,
Ton. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2009 20:05 #1254432 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toelichting

Ton schreef : Hoe jullie ook over die dingen denken, ik heb er nu een probleem mee, hij is stroomloos, hij start niet maar heeft ook helemaal geen dashboardlampjes. De accu is doorgeladen en lijkt in orde, vóór en na het doorladen hadden we wel stroom op een proeflampje. Alle kabels zitten goed vast, iemand enig idee?
Ton.
Ton Visser
Lidnummer 116
945 LPT 

Ton,
Na het laden wel verlicht lampje en nu niet meer ? Wat is er in de tussentijd gebeurt? Het contact aangehad en daarna niets meer, kortsluiting? Een verdere toelichting kan wat je precies wel en niet gedaan hebt kan hulp bieden bij het vinden van de oorzaak.
Suc6

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-11-2009 17:00 #1254510 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat voor transporter praat
Wat voor transporter praat je over? Ik heb een LT1 gehad (als camper) en bij dat type had een imbeciel bedacht de zekeringkast precies daar te maken waar al het condenswater van je voorraam naar beneden loopt. Dan kun je dus wachten op de narigheid.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-11-2009 17:42 #1254518 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heeft ie een
dodemansknop bij of in de buurt van de accu?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC