Mistlicht indicator in tellerbak doet niet mee
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Nu werkt dat prima, maar ....
zoals bij het mistlicht achter een lampje in de tellerbak gaat branden, zo verwachte ik dat eigenlijk ook van de mistlampen voor. Dit is dus niet het geval.
Graag heb ik in mijn tellerbak een indicator branden dat die lichten aan staan. Hoe moet ik dit doen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Je kan wel een schakelaar met een lampje gebruiken, wat gaat branden als je mistlampen aan staan.

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Die is toch standaard, als je mistlampen voor en achter hebt?Oh wacht, een 740,.......hmm, zou natuurlijk kunnen dat dat verschilt. In een 940 zit ie in ieder geval wel.Ik heb er volgens mij nog eentje van over........ergens.Miquelangelo1969 schreef : Je kan wel een schakelaar met een lampje gebruiken, wat gaat branden als je mistlampen aan staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
en die heb ik dan weer in mijn 945 uit '92 zitten, met een rood lampje voor de achtermistlampen en een groene voor de voorste.... alleen wanneer de achtermistlampen branden gaat er een lampje bij mijn controlelampjes branden...henk 940LPT schreef : .....er zijn ook gecombineerde schakelaars voor mistlampen voor en achter achter dacht ik ?

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, twee vaste standen, een standenschakelaar, geen tastschakelaar.Ik had hem je aangeboden, toen je aan je project begon trouwens, afgekeurd om de voornoemde reden....henk 940LPT schreef : Heeft die schakelaar ook een "moment" functie of 2 (of meer??) standen waar deze in blijft staan ?

bovenste paneel heeft de enkele deze is gelever met een roodglas voor achter
en een groenglas voor voor
onderste paneel zit de dubbele in het paneel

PS: ook zit bij de onderste de klok en dim schakelaar ineen dit is ook later verdanderd
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kort van geheugen blijkbaar. Zijn het ronde of van die halfrode lensjes ? Dan kun je nog proberen het groene lensje over te zetten. Nieuwe led erop solderen en klaarBaseman schreef :
Ja, twee vaste standen, een standenschakelaar, geen tastschakelaar.Ik had hem je aangeboden, toen je aan je project begon trouwens, afgekeurd om de voornoemde reden....henk 940LPT schreef : Heeft die schakelaar ook een "moment" functie of 2 (of meer??) standen waar deze in blijft staan ?