elec bediende ramen mistery
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gr, Hugo
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik neem aan dat je de draadjes in de achterdeur hebt omgewisseld? Verwissel de draadjes die naar de schakelaar (in de bestuurdersdeur) gaan eens. Met wat gefriemel zijn die wel uit de schakelaar te halen.
groetjes
Mathy
- John Dutman
- Nieuw lid
-
@Mathy Krijg ik dan niet weer hetzelfde probleem met de schakelaar in de achterdeur?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij gebeurde dat mij ook toen ook ze inbouwde.Ik meen dat de twee draden (2 van de 3) in de connector in de B-stijl verkeerd zaten.jdutman schreef : iemand een idéé?
Je had een schema, toch?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb het schema er toch nog maar eens bij gepakt. Ik denk dat je er al bent, als je van de schakelaar in de linker achterdeur de draadjes die op pen 3 en pen 5 aangesloten zitten, verwisselt.
De achterste schakelaar werkt dan nog steeds zoals ie hoort te werken en de werking van de voorste schakelaar wordt omgedraaid.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
<pre>Dat zouden dan de draadjes moeten zijn, die naar pennen 3 en 5 gaan van de schakelaar in de achterdeur. De andere gaat naar pen 4.</pre><pre>groetjes</pre><pre>Mathy </pre>Baseman schreef : Ik meen dat de twee draden (2 van de 3) in de connector in de B-stijl verkeerd zaten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
</pre>Dat is correct.Mathy schreef : <pre>Dat zouden dan de draadjes moeten zijn, die naar pennen 3 en 5 gaan van de schakelaar in de achterdeur.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- John Dutman
- Nieuw lid
-