Mistlamp achter kapot?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2009 21:03 #1075983
door V700 register
Mistlamp achter kapot? is gemaakt door V700 register
ik rij een 740GL uit 1989, 255000 km en rijdt prima!
enige wat niet werkt: mistlamp achter.Wanneer ik de schakelaar links van het stuur omzet licht de schakelaar zelf ook niet op. Moet ik dit zoeken in zekeringen e.d., of kan het ook simpelweg zo zijn dat het lampje achter defect is, waardoor de schakelaar ook niet oplicht (lamp-defect lampje op dashboard licht niet op)
Wat denken jullie?
enige wat niet werkt: mistlamp achter.Wanneer ik de schakelaar links van het stuur omzet licht de schakelaar zelf ook niet op. Moet ik dit zoeken in zekeringen e.d., of kan het ook simpelweg zo zijn dat het lampje achter defect is, waardoor de schakelaar ook niet oplicht (lamp-defect lampje op dashboard licht niet op)
Wat denken jullie?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2009 21:28 #1245208
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Groot
licht op staan?
Bij Slurpje is het zo dat als je de mistlampen achter aan zet (die het alleen doen als je de gewone verliching aan hebt) uitgaan als je het groot licht aanzet.
Snap je het nog ?

Bij Slurpje is het zo dat als je de mistlampen achter aan zet (die het alleen doen als je de gewone verliching aan hebt) uitgaan als je het groot licht aanzet.
Snap je het nog ?

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2009 21:37 #1245214
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb ook flink staan te
Ik heb ook flink staan te prullen toen ik mijn wagen net had. Ik heb dagrijverlichting. En met de schakelaar op "0" werkt de mistlamp niet. Met de schakelaar op stadslicht stand werkt ie ook niet. Maar als je de schakelaar op dimlicht stand zet, doet ie het wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2009 22:14 #1245222
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Simpel
Kiek da,s wat ik bedoel....

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2009 20:17 #1245354
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja, ik weet het nu. Maar ik
Tja, ik weet het nu. Maar ik kwam er pas achter toen ik de schakelaar er had uitgehaald, gemeten had, en de zekering gecontroleerd had. Dat het aan mijn gebrek aan logisch denkvermogen op dat moment lag is aan te nemen.

Moderators: Jerry Stam